Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Maria - 29 januari 2015 17:12

Nu har Isabelle varit här och fått sina   


   

Jag tror att hon blev glad för dem   

 


Jag nämnde ju i inlägget innan att hon haft dansuppvisningar lite då och då och här kommer ifrån vårt dansläger i Åhus

Min lilla dansedocka   


När jag satt på fb hittade jag denna bild som direkt fick mig att tänka på Isabelle

 

Så har det känts sen Isabelle föddes för 16 år sen...hon förgyller vardagen för alla i sin omgivning   


Eftersom det är hennes födelsedag så måste jag ju få in en One direction låt med i detta inlägget tycker jag...


Men nu ska jag åka till mina föräldrar och äta middag....så ni får ha en underbar kväll allihopa och Isabelle du får ha en fortsatt fin födelsedag     


Kramar Maria
 

Av Maria - 29 januari 2015 01:00

Idag kl 17.59 ( en minut i Bolibompa på den tiden i varje fall) för 16 år sen föddes en alldeles underbar liten liten flicka..... 2685gr och 48 cm lång.... Som fick namnet Maria Isabelle <3.

Hon blev BB:s lilla guldklimp ( då det föddes väldigt lite barn resten av den helgen) o alla ville sitta med henne ...

Sen hon kunde förflytta sig själv har musiken varit hennes liv.... Hon dansade framför speglarna och lyssnade på sin favoritlåt Mambo nr 5 när hon var ca nio månader gammal.

Sen dess har hon varje födelsedag haft dansuppvisningar för släkten på sitt kalas ( jaja inte de sista 5-6 åren).
Även när hon varit med mig på dansläger så har hon kört någon liten uppvisning.... Då var det mycket Friends som var på tapeten.

( snodde detta collage från hennes blogg).

Isabelle har hela tiden varit en positiv person som lyser upp ett rum när hon kommer in :)
Med musik i öronen och dansstegen redo är hon alltid på G!!!!

Hon älskar alla sina pojkband och har många favoriter som hon ser upp till bla Demi Lovato ( största förebilden) som hon med spänningen hoppas ska komma till Sverige i år ( den här mamman hoppas att det blir 2016 då det redan är två konserter inbokade 5 Seconds of summer och One direction där mamsen ska med och Katy Perry där hon åker med Maria, pappas kusin).

Men samtidigt som det blir mycket flaxande landet runt så är jag så glad att hon inte skäms för sin gamla mamma och vill ha mig med <3.
Vi har ju haft det skitkul på de andra konserterna vi varit på :)

Jag önskar att alla som känner henne nångång hade sett henne in action när någon av hennes favoriter kommer på tv:n... Haha... Då är det nästan så öronproppar får sättas in på mig och till henne något lugnande och en paket näsdukar att torka alla tårar med <3.

Som ni säkert redan vet är jag så sjukt stolt över min älskade dotter Isabelle.

Och nu vill jag bara önska dej Isabelle ett stort grattis på din
16- åriga födelsedag <3. Jag älskar dej sååååååå mycket.
Vi ses efter skolan idag.

Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards