Alla inlägg under augusti 2013

Av Maria - 31 augusti 2013 20:53


Fick en kul beställning i fredags.... 4 kort med mycket detaljer   


Tanken är att de ska användas att titta på, känna på detaljerna och något för fingrarna   

 

Tycker själv att det blev en ganska bra mix med detaljer och teman på korten, olika material att känna på också.

 

Vad tycker ni??? Kom gärna med kommentarer   

 

 

 

Maria


Av Maria - 31 augusti 2013 19:35

Idag var vi då iväg gör lite klädinköp inför kommande bröllop :)

Vi körde till Nova Lund... Första gången vi var där.
Isabelle hittade ganska snabbt en snygg klänning :)
Jag hittade ingenting!

Vidare till Center Syd....
Här hittade Joakim vad han behövde och Alexanders sista lilla detalj på plats :)
Jag hittade ingenting!

Tittade i alla affärer men hittade inte någon klänning som jag ville prova ens.... Men men ... Lite tid än

Nu är det soffhäng, funderar på att fixa till några beställda kort.... Annars blir det nog boken istället... Får fundera en stund till.

Ha en härlig lördag kväll allihopa <3

Av Maria - 31 augusti 2013 09:00

Beställt och levererat

 

 



Av Maria - 31 augusti 2013 09:00


Beställt och levererat


 

Av Maria - 30 augusti 2013 19:49


Då var denna jobbeveckan klar   


Är trött som en gnu...men kan inte slänga mig på soffan än....
Isabelle ska hämtas i S-hamn efter nio då hon varit på bio i ystad med tjejerna, så jag får vackert hålla mig vaken lite till hihi....trött morsa dessa barnen har!!!!


Alexander har varit hemma någon dag denna vecka, haft ont i nacken och huvudet...hoppas det går över snart   


Joakim är iväg och meckar hos en kompis så det är lugna gatan hemma just nu...


Nya kortbeställningar har rullat in....6 nya denna veckan tror jag det blir   


I morgon ska vi iväg och hitta kläder till bröllopet vi ska på i september....hoppas man hittar något kul!!!!!!

Får se vart vi kör...inte riktigt bestämt det än


Ha en härlig helg allihopa   

Av Maria - 29 augusti 2013 18:28

Långpass idag 13-21.... Nu e det skönt med lite rast

Av Maria - 28 augusti 2013 16:54

Då var min egen flaska också silad och klar.... Nu väntar jag bara på rätt tillfälle att smaka

Av Maria - 27 augusti 2013 22:26

Kvällen har gått till att sila, sila, sila jordgubbssnaps :)
Började först att sila genom kaffefilter... Men kom snabbt på att det inte gick så bra förra gången då de spack.... Vilket de gjorde ikväll med.
Så kvällens tips blir att sila genom en kökshandduk och hjälpa till och röra runt med en sked.

Men nu är de flaskor som ska levereras klara.... 6 flaskor blev 7 1/2 klara.

Nu kryper jag ner i sängen... Börjar kvart i sju imorgon, men tror jag kommer sova gott efter att ha stått i spritångorna i 2 1/2 timme :)

Sov gott alla vänner

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards