Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Maria - 10 januari 2015 09:07

Mamma och pappa <3.
Tack för ni gav mig livet för snart 36 år sen.

Jag vet att jag inte varit lätt att ha med att göra.... Varken som yngre eller nu. Men ni har alltid funnits till hands och aldrig dömt eller anklagat.

Jag kunde inte fått en bättre uppväxt <3....
Som du sa igår mamma att vi hade det inte så gott ställt....
Men det har ingen lidit av, vi har gjort saker tillsammans och haft det jättekul ihop hela livet. Och jag vet faktiskt att man gör roligare saker av det man hittar på själv än att få allt servat som det är idag.

Ert stöd betyder allt för mig och vad ni tycker och tänker spelar stor roll i mitt liv.... Sen tar jag ju ändå de sista besluten själv när det gäller mitt liv men med era funderingar och tankar med mig.

Vi har nog aldrig blivit ovänner om något allvarligt och det är jag så glad för.... Vi vet var vi har varandra.

Vi har aldrig kramats och pussats så mycket som vi gjort denna sista veckan och jag har verkligen känt er närvaro hela tiden.... Även när jag var helt borta i fredags på sjukhuset så kände jag och hörde era röster hos mig hela tiden.

Tack igen för att ni gav mig livet för 36 år sen och tack gör att ni hjälpte mig att bli kvar i det nu <3.

Jag älskar er över allt annat <3.
/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards