Alla inlägg under september 2016

Av Maria - 23 september 2016 21:51

Har så många färdiga böcker så nu kör jag ett litet erbjudande här i höst...
Kanske hittar man en present, julklapp,
gå bort gåva eller något åt sig själv ...

Dra bort 50 kr från fotona. 

Hittar ni något av intresse är det bara att kontakta mig :)

Maria

Av Maria - 20 september 2016 22:21

... Vill bara berätta att det är en härlig känsla att vakna utan huvudvärk, när man gjort det så länge..... Och klara en hel dag utan att få huvudvärk :)

Tror att vibrationsmassagen hade väldigt god effekt på mig :)

Godnatt och sov gott <3.
Maria

Av Maria - 16 september 2016 20:43

Hemma från jobbet idag oxå sen behandlingen....
Tur det...
Den har tillbringats i soffan i stort sett hela dagen....
Knäet spöket, yrseln kommer lite när den tycker men huvudvärken känns som den minskat...

Knaprar diklofenak ( vet inte hur det stavas) ... För att stå ut med knäet....

Men ikväll hamnade jag vid pysslet och det blev fyra serier med julkort gjorda :)

Ni får ha en lugn skön fredagskväll...
Jag har återgått till soffan och slöar framför Fångarna på fortet haha.

Kram från mig
Maria

Av Maria - 14 september 2016 14:01

....går det sakta framåt.

Var iväg på vibrationsmassage igår och det var som en efterbehandling av atlaskotan behandlingen typ....
Hon körde med samma stavar och skaka runt mig.... Hihi....

Sen dess har jag varit yr och huvudvärk men det är väl nu när hon lossat alla spänningar.

Jag var nere om på Coop i fm men det var obehagligt som tusan.... När detkönns som man liksom smågungar från sida till sida....

Det blir inget jobb torsdag och fredag för mig.... Måste bli av med detta först....
Och man får ju ont i hela nacken och ryggen efter...Men det e typ som träningsvärk så det försvinner.

Jag är glad att jag gjorde det och sen blir det att boka in vanlig massage om nån vecka så man inte stelnar till igen :(

Min sista julbok är klar nu med så alla planerade vikningar är klara och en beställning är kvar till februari så det är lugnt.

Denna var svår att få bra på foto bara...

Ha en skön eftermiddag säger jag härifrån min snurriga soffa

Maria

Av Maria - 13 september 2016 22:43

Av Maria - 11 september 2016 20:30

Nu är denna jobbeveckan över....
Den har varit full av huvudvärk och helgen har varit grymt jobbig då inga piller hjälpt :(

Så jag har faktiskt tänkt på mig själv i em och sjukat mig imorgon då jag inte klarar en dag till på jobbet med detta huvudet.

På tisdag är det äntligen dax för min vibrationsmassage... Det ska bli spännande, välbehövligt och förhoppningsvis hjälpande mot huvudet. Jag håller tummarna för det i varje fall för jag blir snart tokig på detta....

Så fram till dess tänker jag göra så lite som möjligt....

Nu är barnen hos mig igen och jag ska njuta och vi ska planera framtiden :)

Ha en skön söndagskväll nu.....
Va rädda om er <3.

Kram Maria

Av Maria - 7 september 2016 09:29

Har börjat på lite böcker med julinspiration....

Kommer fler efterhand

 

Av Maria - 6 september 2016 14:46

Skrev förra veckan att jag skulle överraska någon.....
Det var min fd granne Anna-Britta som fylla 75 år i lördags, men då hade de flytt till Tyskland för att slippa uppvaktning.

Men idag åkte jag dit och gav henne sin present och vi hade en mysig pratstund, även med hennes man Svend.


Nu är det snart dax för jobb så ni får ha en skön eftermiddag och kväll.

Kram
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards