Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Maria - 11 januari 2015 07:34

På grund av min olycka blev det så att barnen fick stanna hos pappa denna veckan också :( Det är ju absolut ingen fara med det för de har det ju jättebra där men saknaden är så jättestor.

Tre veckor utan er känns som en hel evighet och då har det bara gått två av dem än :(.

Visst träffas vi ändå lite och pratar i telefon mm men det är tufft!
Nu vet jag att en del tänker att det får jag ju skylla mig själv som valde att flytta....men orkar inte gå in på den biten.

De bästa dagarna i mitt liv är ju när ni föddes 29/1-99 och 20/12-01. Ni förgyller mitt liv....ingen kan mäta sig med min kärlek till er <3.

Isabelle du har alltid varit en liten discodiva.... Du var inte ens ett år när du dansade framför speglarna till Mambo nr5..... :)
Där du finns där är det liv och rörelse, fullt med glada människor och musik. Alla trivs i ditt sällskap för du är så positiv och glad. Du har nog inte någon ovän på denna jorden, alla älskar dej min tösabit<3.

Alexander sen du föddes har du alltid använt dej av din charm mot alla.... Och det har gått vägen i alla lägen. Din humor är inte att leka med, vem som helst kan få en känga när de minst anar det <3.
Jag smälter lite varje gång jag tittar på dej för du är så jäkla go och ditt leende kan riva murar.

Ni är nu redan 15 ( snart 16) och 13 år gamla... Tiden springer ifrån mig och ni har växt upp till två fantastiska och vackra ungdomar.
Ni har många vänner och verkar i mitt tycke trivas med livet som det har blivit.

Ni ska veta att ni betyder allt för mig, det finns inget som jag inte skulle göra för er ( det vet du nog Isabelle men tanke alla konserter du drar iväg mig på :) ). Men jag är glad att du vill ha mig med och inte skäms för din gamla morsa än ....



Jag älskar er över allt annat och det kan ingen ta ifrån oss <3.
/ mamma

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards