Alla inlägg under november 2016

Av Maria - 30 november 2016 11:42

Fixar så smått i huset på alla lediga stunder <3....

Nu vill vi bara komma in... Det är så mysigt att gå och plocka och pilla och fixa i ordning det som går....

Men idag är det jobb igen 14-22 så nu ska jag fixa lite lunch och sitta ner tills jag ska iväg.... Känns att man har mycket runt dig nu.

Ha en härlig dag alla fina <3
Maria

Av Maria - 27 november 2016 20:53

Då är det redan första advent <3

Min adventsljusstake är ju bland packningen så det får vara idag...

Vi har hjälpt mamma och pappa att flytta i helgen så snart kan vi börja renovera barnens rum och flytta in i huset <3.

Var tvungen att fixa lite ändå hihi... Har städat av några fönster och fått upp gardiner och blommor så det är lite juligt <3.

Nu sitter jag hos mamma och pappa och fikar på spinneriet... Det har blivit så mysigt <3

Ska strax åka hem och ta en välbehövlig dusch...
Hem.... Eller hem.... Eller snart nya hem....
Bor ju på två...nästan tre ställe just nu...lägenheten... Brodala varannan vecka och börjat ta ut lådor till huset haha...
Ska bli skönt när vi är klara <3.

Vill önska er alla en underbar första advent...
Var rädda om er

Kramar i massor <3
Maria

Av Maria - 20 november 2016 10:55

Idag skulle vår kära mormor Anna fylla 91 år om hon varit här hos oss <3.

Idag står tvätt och fix på schemat...
Sen jobb ikväll...
Nu ska jag springa ner i tvättstugan :)

Hej Svejs

Av Maria - 13 november 2016 14:10

Denna veckan har jag visst tänkt mycket på mig själv hihi...

I måndags bytte jag glasögon... Inte för att det behövdes men jag ville ha nya bågar

I går var jag i Malmö och gjorde min tatuering som jag velat ha som minne från olyckan....

Sjukt nöjd med den <3.

Isabelle och jag har fixat julklappar till alla småkusinerna i veckan och igår fixade vi Alexanders sista julklappar och presenter till han fyller 15 den 20 december.

Det blev både tatuering, Ikea och emporia igår haha...

Så nu känner jag mig betydligt lugnare på julklappsfronten... Väntar hem ett paket med posten sen är det bara mamma och pappa kvar att fixa till <3.

En vecka går så fort bara... Några timmar till sen blir barnen hämtade :(
Och en fullspäckad vecka väntar runt hörnet.

Hoppas ni haft en bra vecka och helg...det har jag verkligen haft <3.

Var rädda om er
Maria

Av Maria - 3 november 2016 20:32

Idag tänkte jag ha sovmorgon...
Vaknade halv sex och kunde inte somna om!!!
Fixade lite i fm... Försäkring på bilen, säga upp den gamla osv...
Sen en tur i byn och leka postman :) Det blev en lunch på stan på Cimbris

Sen var det dax för månadens massage....
Det är inte skönt överhuvudtaget.. Gör bara ont eftersom jag blir så fruktansvärt stel :(
Så nu kommer jag gå var tredje vecka för att se om det är bättre...
När jag var klar var jag så fruktansvärt yr...blev hem på sängen och sova en timme....zzzz...

I eftermiddag har pappa, Conny och jag börjat förbereda lite till Österlen lyser på lördag....
Det ska bli så kul... Om vi bara kan hålla regnet borta....?!?!?!?!.....

Ha en skön kväll
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards