Alla inlägg under november 2015

Av Maria - 29 november 2015 10:15

Var ett tag sen IGEN!
Hinner inte med tiden....
Och idag är det första advent. Samma trista väder som det brukar vara då:(

Just nu myser vi med frukost och i em blir det till att vara chaufför åt Isabelle och Johanna som ska se Apollo 5 i Höör.

Jag ville bara titta in snabbt och önska er alla en underbar första advent <3.

Puss på er
Maria

Av Maria - 9 november 2015 20:50

Beställda och egna gåvor

Av Maria - 8 november 2015 21:18

... Varit full rulle och mycket att hinna med.
Blev dålig igen förra veckan, huvudvärk och yrsel ledde till illamående och trötthet.... Jobbade mina pass o fixade helgen med morfin.....

I måndags sa kroppen stopp och i tisdags blev det läkarbesök.
Blodtrycket var högt igen så fick ökad dos medicin.
Tryckte på lite så jag fick en remiss till en ny ct-skalle.
Vill gärna veta att allt är ok nu en tid efter olyckan.
Yrselen kommer oftast när jag vrider huvudet åt höger och på den sidan satt min stora bula i huvudet efter olyckan....Så vill kolla upp det.

Varit hemma från jobbet hela veckan och försökt ladda om batterierna.

Jobbat i helgen och är trött som jag vet inte vad nu....

Huvudvärken och yrselen har minskat tack vare pillerna men det finns kvar....kommer gärna när jag blir trött eller är igång för länge med något.

Men nu är barnen hos mig igen och jag hoppas på en bra vecka men lite huvudvärk och yrsel.... Håller tummarna att det blir så.... Är sååååååå jobbigt att vara ständigt trött.

Men nu får ni ha en skön söndags kväll
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards