Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Maria - 22 januari 2015 19:13

Behöver skriva av mig nu.... Det brukar hjälpa när jag deppar ner mig!!! Och detta är inget sympatiinlägg... Bara ett rensa hjärnan inlägg!!! De som vill kan sluta läsa nu....

Ibland vissa stunder kommer verkligen i kapp. Och jag kan inte sätta på ett leende....
Jag är ju totalt värdelös på allting just nu:(
Jag kan inte duscha själv, inte handla själv, inte köra bil osv.... Sitter här på min feta röv och kan inte göra så mycket:( Och de jag inte fick göra för läkaren smyger jag med... Disk, laga mat osv.... Och bara det gör ont när jag är klar med det....

I nästa stund är jag superglad att vara här ... Kunde ju gått åt helvete totalt hela denna resan.... Luftfärden....
Blir irriterad på mig själv att jag sprang där och plockade grenar på vägen.... I nästa ögonblick blir jag jätteirriterad på den andra föraren, vad tänkte den på/med.... Får jag aldrig veta men man tänker ju...

Frågan är om jag nånsin kommer minnas när bilen kom mot mig, om jag får nån bild av min luftfärd nånsin....

Efter den tanken blir jag förbannad på mig själv för jag har absolut inget att klaga på, jag lever, jag är hel, jag kan gå, inget synligt brutit bara inre blessyrer..... Såna som andra inte ser men jag känner av hela tiden.... Och då är man ju frisk om det inte syns!!!
Jag ska fan bara vara tacksam för livet.... Det går så mycket sämre för allt för många andra unga som gamla :(

Men när orken tar slut och man hamnar i soffan för femtielfte gången samma dag för man inget kan och orkar inte mer ... Det är då allt börjar snurra i Hjärnkontoret ....

Usch nä vilket trist och tråkigt inlägg detta blev.... Förlåt mig för det <3.
Men sen samtidigt är det ju min blogg och jag skriver det som känns rätt just här och nu....

Och nu är trycket lättat och jag ska snart avnjuta Isabelles kladdkaka som står i ugnen nu.

Jag har ett bra liv och jag ska uppskatta varje sekund av det.... Även en deppig kväll som denna.... För när klockan slår 00.00 kommer denna dagen aldrig tillbaka.

Maria

Av Maria - 22 januari 2015 16:14

Började med omläggning av mitt knä i morse.... Såg väl bättre ut antar jag... La mig ner direkt för det e så äckligt när de pillar på det! Blir lite vimsig hihi.

Sen fick jag härligt besök av två gamla arbetskamrater Madde ( jobbar kvar på huset) och Mia som slutat.
Det blev en mysig förmiddag med många goda skratt och gamla minnen och uppdateringar om vad vi gjort och vad som hänt sen sist. Två levnadsglada tjejer som man gärna umgås med <3.

Sen ringde Alexander hem för han mådde dåligt, så mamma fick åka in och hämta hem honom.

Sen efter det kom fina Rebecca en stund och vi ventilerade allt sen sist vi träffades <3.... Igår på jobbet haha.

Är så glad för alla härliga fina människor....

Nu har jag intagit ryggläge i soffan och ögonen börjar bli tunga.... Får kanske sova lite innan det är dax att laga middag..... Zzzzzz..... Eller inte ..... Vem vet :)

Ha en skön kväll allihopa :)
Kramiz

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards