Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Maria - 31 januari 2015 17:32

Idag var det öppet hus inne på barnens skola. Mamma och jag åkte in och kollade läget.
Jag som är urkass på att hitta rätt där är glad att vi kom på en lektion var till barnen.
Vi träffade många kändisar och det blev mycket prat.
Måste bara säga det att vilka härliga lärare det finns på skolan:)
Fanny, Alexanders mentor är så himla go och omtänksam. Pigg och käck och har koll. Pratade en bra stund med henne. Sen var vi på Alexanders lektion i fysik och Gustav som hade den var en riktig klippa. Han gjorde det till en intressant och rolig lektion vilket behövs kan jag känna.
Sen hann vi slinka in till Isabelle också och de pratade om vänner och kompisar... Vad eleverna ansåg var en bra vän och skillnaden mellan en kompis och en vän.

Det var en intressant fm och det var kul att se barnen i sina klasser.
Men Gud var trött i benen jag blev, hit och dit, lite upp och sen ner igen.

Vi körde och handlade en välförtjänt fika sen som vi stoppade i oss hemma hos mamma.

I em blev det en tur till jobbet för att hämta en blankett som ska skickas vidare.
Då blev det en stund på Briggen med Ann-Margret och Bitte. Vad man saknar alla glada skratt från dessa härliga personer.
Sen efter det var jag nere hos " oss" själva och pratade med Erika och Rebecca och satte upp nästa periods schemarad. Blev bjuden på semla och allt <3.
Innan jag åkte så hann jag träffa Annika och Helen också och vilka Goa kramar jag fick.

Nu kan jag säga som så att benen är slut, ryggen trött och jag har intagit viloläge i sängen en stund innan det blir kvällsmat.

Jag önskar er alla en lugn och skön lördagskväll.... Det tänker jag ha <3.
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards