Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Maria - 24 januari 2015 18:48

isabelle tyckte att min bloggs utseende var trist!
Så ikväll blev det en fotoshot med henne som fotograf ... Blev fem foto kvar när jag raderat.... Det som hon har använt som header ville jag ta bort men hon tyckte den var bäst pga mina smilgropar haha....
Och eftersom jag gav henne fria händer får jag ju stå ut med den nu... Jaja.... Annars e hon skitduktig på att fota... Detta tyckte jag bäst om själv ...

Ha ni en underbar lördagskväll allihopa <3.
Maria

Av Maria - 24 januari 2015 16:15

Mina nära och kära har sagt åt mig att jag måste tänka på mig själv och vad jag orkar med. Även min kloka chef Petra på jobbet sa det när vi prata i telefon efter olyckan. Sakerna som händer nu framöver är på dina vilkor Maria sa hon :)

Jag hoppas inte att någon tar illa upp nu men när jag såg bilden ovanför på fb så tänkte jag till lite.

Och jag har kommit fram till att nästa vecka när jag inte har barnen hos mig tänker jag inte boka in någonting alls utöver mina minst två sjukhusbesök och ett annat möte....

Nästa vecka ska jag vara ego och bara tänka på mig och mitt eget bästa! Vila, se film, läsa böcker och bara ta hand om mig själv.

Jag tycker det är jättemysigt med alla härliga fikastunder med alla fina goda vänner men efteråt talar kroppen om att det blivit lite mycket.... Inget ont mot någon, vill inte ha någon fikastund ogjord ska ni veta <3.

Har bara lite svårt att ta in att jag inte fixar allt som jag brukar göra. tröttheten och orken som tar slut bara tar överhand över min lust att göra allt.

Så jag hoppas att ni har överseende med detta <3.

Ha en fortsatt skön lördag... Det tänker jag ha med mina barn <3.

Pussar till er alla
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards