Alla inlägg under juli 2013

Av Maria - 31 juli 2013 22:15

Idag har vädret varit på dåligt humör...regn och sol om vartannat   

Därför slog jag upp min lilla "hobbybod" på skrivbordet och fixade till några kort   

 

Jag brukar alltid göra dubbla kort med kuvert så idag har jag gjort vanliga vykort...skitkul haha....


Så här kommer dagens skörd...  


 

Detta har blivit bihang i en blomma idag


     

Dessa 3 är till salu för 25kr/st


         

Dessa 5 är till salu för 20kr/st...

Jag tror det blir några fler gjorda imorgon för detta var riktigt kul   

 

Ha en skön kväll

Maria

Av Maria - 30 juli 2013 22:56

Äntligen har jag läst ut boken jag höll på med....
Nu är det dax för nästa..... Skymningssång för de mörka rådarna av Martin Laps.
Martin är lärare i Gärsnäs skola så båda mina barn har ju haft förmånen att ha honom som lärare... Mycket duktig... De har haft honom i bl.a Musik.
När Isabelle slutade sexan hade Martin skrivit ihop en berättelse om alla eleverna i klassen.... Framåt i tiden, väldigt fint och rörande!
Så nu ser jag fram emot att sätta tänderna i denna boken som han skrivit.

Sov gott/ Maria

Av Maria - 29 juli 2013 18:45

Här kommer lite bilder från gårdagens tillställning på spinneriet...

[Bild]

[Bild]

Tyvärr lyckades jag inte ladda upp filmen jag tog när några maskiner var till i spinneriet... Ska testa igen vid annat tillfälle
/ Maria

Av Maria - 27 juli 2013 17:47

Igår var vi på Bakken i Danmark med goda vännerna Maria och Johnny och deras barn Nora och Tilda.

Det var en härlig dag med fint väder, glada barn och semester   

Våra barn är inte direkt några karusellnissar .... Eller var inte innan !!!!!
Alexander åkte lite... Sånt med vatten är ju alltid kul.....

Men Isabelle hon åkte allt allt allt!!! 
Det har aldrig hänt innan..... Men det var kul att se 


Så det blev en hellyckad dag, vi åkte hemifrån kl nio på morgonen och var hemma igen två i natt..... Alexander ville gärna hem lite tidigare.... Tyckte inte om att åka tåget så sent, men det gick fint.
Här kommer ett litet bild regn i en salig röra....




Ja det var fredags händelse det   


Idag lördag har Joakim varit i hamnen i simrishamn på bilutställning.... Det blev en tredje plats i sin klass street machine 2013 .... Kul, själv var jag bara en snabb runda på krämaremarknaden.... Perikles skulle spela där i em.

     

Bilen blir ganska varm så mannen "bränner" gummi inuti bilen när han kör   

 

Nu blir det till att hålla lördag kväll.... Tror det blir en väldigt lugn sådan   

Ha en skönt i värmen alla

Maria

Av Maria - 25 juli 2013 23:03

Nu har vi fått upp en rullgardin i sovrumsfönstret!!!!!!
Det är väl ca 1,5 år sen vi flyttade upp minst!!!!!

Av Maria - 24 juli 2013 16:46

Idag har vi bara njutit av #sommar #sol #semester härligt ????

Ha det gott i solen

Av Maria - 24 juli 2013 08:58

Här kommer några beställda och levererade kort....

 

      Fick en ny beställning på ett bröllopskort som jag fixade till igår kväll....men nu kliar det som tusan i fingrarna.....vill göra fler kort, men man kan ju inte sitta inne med det i detta fina vädret!!!!

 

Ha en härlig dag!

 

Maria


Av Maria - 23 juli 2013 22:14


Nu är det semester!!!!!!!

Jag njuter...har inte gjort något vettig dessa två dagar....Härligt   


Tänkte lägga in lite reklam här nu....


 


Välkomna dit.......



Här kommer två enkla kort jag gjorde till förra helgen då vi var bortbjudna både fredag och lördag kväll....bra sätt att börja semestern på ....love it   


 


Det var allt för denna gång......

 

Ha det bra i värmen alla / Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards