Alla inlägg under juni 2016

Av Maria - 30 juni 2016 18:40

Idag är det veckans lediga dag... 

Men den har bara runnit ur händerna på mig.... Har inte gjort ett vettigt handtag på hela dagen....vet helt ärligt inte hur dagen gått idag?!?!


Igår var det ju en så mysig dag med besök och så blir dagen idag en sån trött, ont lite överallt.... 

Drygt när det ska vara så upp och ner :(


Men imorgon börjar jobbehelgen så då hoppas jag på en bättre dag :)


Lägger upp två beställda böcker när jag ändå skriver...


   

Nu önskar jag en en skön kväll...  Min fortsätter här i soffan med en ny bokvikning...


Kramar från mig 

Maria 



Av Maria - 29 juni 2016 21:44

Det behövs inga ord för att förstå en farfars känslor för sina barnbarn <3.
Sofi, Benjamin och Frank hälsar på :)

Kram på er alla
Var rädda om varandra och ta hand om er
Maria

Av Maria - 27 juni 2016 21:39

Min kära dotter Isabelle har hittat en fin vän på Gotland <3... Fanny.

De har intresset för musik ihop bla.
Vi hade äran att ha Fanny på besök förra sommaren och tanken var att hon skulle komma i år oxå men det gick inte riktigt ihop.

Så jag gjorde en liten bok till henne som en sommargåva från oss <3.

Vi hoppas att det går att få ihop en träff så småningom igen...
Vi saknar dej här nere i Skåne Fanny <3.
Önskar dej och alla andra en fin sommar med värme, sol och bad :).

Kramar
Maria

Av Maria - 26 juni 2016 15:36

...här kommer de klara böckerna jag har, lite tips på användningsområden...någon nedsatt i pris då de är tex testvik.
Ser ni något av intresse är det bara att kontakta mig :)

Ha en skön söndagseftermiddag <3.

Kram
Maria

Av Maria - 25 juni 2016 22:23

Firade vi hos min barndomsvän Helena och hennes familj   vi firade även deras barn Hugo och Maja

( min guddotter)     


   

Idag har jag tvättat ( får ju ta de tvättider som finns)  och städat lägenheten.

Sen var vi hos mamma och pappa i eftermiddag och kväll och åt och hade det mysigt   

 

Nu myser jag och barnen här hemma i lägenheten, lyssnar på musik och mäter bok och bara har det bra med de bästa i mitt liv       


Här kommer en beställd bok som blev väldigt uppskattad....

 

Ha en fin helg vänner   

Var rädd om er och era vänner    

Maria 

Av Maria - 24 juni 2016 09:42

Av Maria - 20 juni 2016 18:48

Beställda kort....

En ny bok till salu för 200 kr...

Ha en skön vecka :)
Det ska vi ha...för ni är mina älskade barn hemma igen <3.

Kramar till er
Maria

Av Maria - 13 juni 2016 17:37

I eftermiddag har jag fixat till tre kortbeställningar, en bokbeställning och dekorerat två andra böcker jag gjort...

De beställda lägger jag som vanligt upp efter att de är levererat.

Till salu för 200kr, kanske något att ge bort i nyföddpresent eller dopgåva?

Till salu för 200kr, gåbort-present?

Just nu har jag börjat mäta på ett testvik åt en mönsterskapare... Ska bli spännande att se....800 sidor...

Vad pysslar ni med en tråkig mörk kväll som denna?

Ha det underbart i varje fall <3.
Kramizar från mig
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards