Alla inlägg under mars 2016

Av Maria - 22 mars 2016 20:04

Idag började jag dagen med härliga frukostgäster <3.
Erika, Madde och Rebecca från jobbet och fina Engla och Isak var oxå med <3.
Så mysigt att bara sitta och ta det lugnt och prata och bara vara. Tack för den fina lycktan och tulpanerna.

I eftermiddag blev det lite kalas hos farmor som fyller 91 år idag <3... Hon är så härlig denna kvinna.

Sen blev det ett besök hos min fina vän Maria. Vi ska åka på en föreställning ihop snart så jag betala biljetten.
Pratade och ventilerade lite.... Maria är alltid ett stort stöd och jag vet att hon finns för mig i vått och torrt <3.

Jag har fått lite kortbeställningar och bokbeställningar :)... Njuter så för det var ett tag sen jag gjorde kort....

Så här kommer några som är levererade...både kort och böcker

Nu sitter jag och viker en ny beställning och ser på lite tv...
Vad pysslar ni med? Nu är det ju påsklov oxå men barnen är hos Joakim denna vecka.

Ha en skön kväll alla fina <3.
Maria

Av Maria - 6 mars 2016 14:13

Har ett gäng böcker som är klara.
De är till salu för 200kr/st.
Ser ni något av intresse så är det bara att kontakta mig.

Trevlig söndag i tråkvädret.

Snart dax att lämna barnen:( och åka o jobba.

Kramiz
Maria

Av Maria - 6 mars 2016 10:56

I tisdags gick flyttlasset till Simrishamn :)
Det var mycket saker och många varv upp och ner... inte för mig... Fick ont i knät efter fyra rundor så jag blev i lägenheten och packa in i skåpen så fick vi ner tomlådorna igen.

Pappa, Conny, Monica, mamma, Viktor och Martin var här och hjälpte mig.
Kan inte tacka dem nog för hjälpen.

Coola killarna bygger hylla :)

Viktor hjälper moster i köket <3.

Jag har fått ordning på det mesta. En taklampa ska upp och tavlor osv är kvar. Men jag känner mig hemma och trivs redan superbra :)

Här kommer en liten smygtitt på mitt lilla hem <3.

Ha en skön söndag....
Idag är det slött här... Tvättar, packar lite påsar sen blir det jobb ikväll.

Kram
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards