Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Maria - 27 januari 2015 19:58

Idag blev det en överraskningsdag. Hade bestämt med Madde, Erika och Rebecca från jobbet att vi skulle luncha

Jättemysigt var det och vi hade en skön avslappnad stund ihop.
Då kommer överraskningen... Present från jobbet.... Hela huset hade lagt ihop... Hela Ankaret <3.

Och gissa om jag blev glad för presenten. Det var halsband, armband och örhängen från Snö <3.

Jättefint i silver och rosé precis som min klocka jag fick i julklapp av mamma och pappa. Fick även ett fint kort med alla namnen på <3.

Jag är så rörd över allas omtanke om mig <3. Blev jätteglad för presenten och vill tacka alla alla på hela Ankaret för den fina gåvan.

Ni är alla saknade och ska veta att jag tänker på er, även om det just nu är väldigt skönt att bara vara hemma:)

Tusen tack igen kära kollegor <3.
Maria

Av Maria - 27 januari 2015 10:25

Vaknade idag utan huvudvärken och yrselen från igår:)
Den vanliga yrselen när jag ska resa mig o vänder på huvudet är ju där men den försvinner ju efter en stund.

Pratade lite med mamma och pappa om det igår att jag gjorde nog lite för mycket här hemma i söndags....
Städade och tvättade golven och ändrade om i tv-rummet....
Allt tar ju mer på krafterna är jag tyvärr vill erkänna för mig själv. Man är ju nöjd när man fixar något själv.

Sen är det ju var det är när barnen åker ifrån mig också :( Det känns ju mer än man kan föreställa sig.
Jag tror det var den kombinationen som gjorde mitt dåliga mående igår.

Ha en härlig tisdag go vänner
Kram Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards