Alla inlägg under april 2016

Av Maria - 25 april 2016 22:29

Här kommer några beställningar hos mariasvardag denna veckan :)

Av Maria - 18 april 2016 19:17

Det är det finaste man kan ha.
Jag vet att jag har många vänner som jag kan prata med, sen finns det några som står mig närmare som jag kan prata om allt med utan att det vandrar vidare.
Det är guld värt.

Min vän sen gymnasiet Maria, vi vet precis vart vi har varandra <3.
Vi har funnits för varandra i varandras med och motgångar, vi pratar, ventilerar, diskuterar och kräker av oss....
Vi kan skratta och gråta tillsammans :).

Och nu har vi hittat vår grej....
I höstas var vi på julkonsert med Sigfridssons familj i Kristianstad och i söndags var vi på Rock of Ages som Emil Sigfridsson satt upp i Kristianstad.

Det var så bra båda sakerna. Så nu blir det vår alldeles egen tradition att åka när han fixar dessa föreställningar.

Det är så skönt att bara kunna vara vi två och ha dessa mysiga tillfällen för oss själva.

Tack för du alltid finns för mig Maria <3.
Livet vore tomt utan dej.

Kram på er allihopa <3.
Maria

Av Maria - 1 april 2016 17:02

...Som en gammal utsliten trasselsudd i en hög på golvet.

Man kämpar för att göra sitt bästa för allt och alla....
Vill alla väl...
Göra rätt för sig....

Sen blir det bara för MYCKET!!!!!

Har kämpat länge länge med min hosta och kräkningar som jag fått av blodtrycksmedicinen... är säkert på att det är av den då jag föll upp en vecka och då blev det bättre.

Men jag behöver den ju då trycket steg den veckan utan....
Skulle ringa om en ny sort men har inte gett mig tid....
Börja ta samma tabletter igen och hostan är tillbaka igen.... Kränkningarna kommer hux flux när de vill.... På morgonen, på kvällen, på jobbet när man är inne hos de boende....
Knaprar halstabletter för då lindrar det lite....

Men igår kväll blev det en jättekräkning som ledde till dålig nattsömn... Inte så skönt att gå upp 05.20 och sen börja jobba kvart i sju.... Hann bara till jobbet och byta om sen ut och kräka.
Dagen har gått i slow motion och jag pallade bara stanna på jobbet till ett....

Ovanpå det så vaknade jag med några konstiga utslag i ansiktet....

Får väl ta tag i mitt lilla liv nästa vecka.... Orkar verkligen inte just nu.

Är sååååååå glad att jag är ledig i helgen och bara kan ta det lugnt.

Förlåt mitt kräkinlägg men jag bara behövde få ut det....

Ha en skön fredags kväll... Det börjar lukta middag nu så jag får återvända till ugnen.

Kram på er
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards