Alla inlägg under januari 2014

Av Maria - 31 januari 2014 16:37

Då håller jag helg... Imorgon blir det "kalas" nr 2 av 3 för Isabelle.... Och Alexander i efterskott

Ha en skön helg alla

Av Maria - 29 januari 2014 19:00

Beställda kort till Isabelle


   

Av Maria - 29 januari 2014 06:15

Är det klokt att min lilla lilla dotter på 2685gr   fyller 15 år idag!!!!!!

Jag hinner då inte med.....

Satt och tittade på gamla foton av henne och på de flesta dansar hon  , smilar, gör nån tokig pose   osv....hon har alltid varit tokig i musik....satt framför speglarna i hörnet och gungade med i musiken innan hon ens kunde krypa....

Och det har ju hållt i sig i alla år....

Här kommer ett litet bildkollage med olika dansmoves, frisyrer, hårfärger osv


STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG MIN ÄLSKADE DOTTER ISABELLE   


  


Våra egna kort till kära dottern idag!!!  Gissa vad hon blev mest glad???? Sengångaren på sidan av lådan...   


Det händer ju onekligen mycket i en 15-årings liv....konfirmation, Berlinresa, One direction konsert.....

Många drömmar som ska uppfyllas helst direkt...

Vi andra i familjen försöker hänga med i svängarna när önskemål om en egen hund kan bli till en egen systemkamera på några timmar  


Vi gör vad vi kan för att hjälpa men bromsar ju så klart när vi tycker att det blir helt galet   

Och det blir ju inte så glada miner   men men....


/ Maria

Av Maria - 28 januari 2014 19:25

En lite småkrasslig systerson har varit och gjort min eftermiddag så bra <3

Av Maria - 26 januari 2014 15:48

Med pirat tema och matchande kort 35kr

Av Maria - 25 januari 2014 22:39

Lördagkväll... Tråk-Maja ligger i sängen och gör blogginlägg ...,

Så grymt trött så det e knappt sant!!!!
Denna helgen är jag ledig så på schemat står fix och förberedelse till onsdag då Isabelle fyller 15 år!!!!!!!!
Då firar vi lite lätt med de närmaste då på kvällen.

Så idag har jag fixat tårtan så långt det går, bakat bullar, röjt undan saker som absolut inte var på rätt plats!
Det går så mycket lättare att städa imorgon när allt småplock är gjort.

Jag har 5 kortbeställningar som väntar..., alltid lika kul att fundera och klura ut hur de ska bli :)

Men nu säger jag god natt till er allihopa
/Maria

Av Maria - 25 januari 2014 09:00

Beställd och levererad!


 

Av Maria - 23 januari 2014 19:57

... Göra kortet som poppade upp i huvudet....( som jag ska ge bort så bild kommer senare)
Det blev tre stycken till dubbla kort med kuvert... Som är till salu för 40kr/st

Ja där var kvällens skörd....
Hej svej....

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards