Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Maria - 13 januari 2015 16:38

Är bara så glad att vara jag :)
Jag är omringad av familj och vänner och arbetskamrater som stöttar och finns till hands.

Dagen idag började med att Madde från mitt jobb kom och bjöd på frukost och hade med både blommor och godis. Vi pratade och mös och hade världens mysigaste förmiddag ihop.
Hon är en av de snällaste människor jag vet och jag är så glad att hon är min vän.

I eftermiddags kom min barndomskompis och äldsta bästa vän Helena med fika. Var längesen vi två hade tid för bara varandra <3.
Det var så lugnt och skönt och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag är verkligen glad för att hon stått ut med mig i alla dessa år och fortfarande vill vara min vän <3. Hennes vänskap betyder så mycket för mig.

Jag och Helena på hennes bröllop <3.

Det blev ännu en vacker blombukett

Så när jag ligger här i soffan och inser att mitt liv är toppen att leva så tittar jag mig omkring och ser alla fina blommor från alla som bryr sig om mig.... Jag blir helt rörd och tårögd över alla fina människor som jag har runt mig dagligen.

Tack för att ni finns säger jag till er allihopa och menar verkligen allihopa <3.

Puss på er
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards