Alla inlägg under maj 2014

Av Maria - 30 maj 2014 23:13

Då har man varit i Göteborg i 3 dagar med Alexanders sjätte klass.
Det har varit helt underbara dagar med aktiviteter, sol, härliga elever, ett glatt gäng med lärare och föräldrar....

När vi kom upp i onsdags var det lazerdome, tjurridning och sumobrottning på schemat :)

I torsdags var vi på universeum och Liseberg ( många vågade sig på den nya attraktionen HELIX )

Idag ( fredag) blev det några timmars shopping på Nordstan innan hemfärd :)

Blir ett litet bildregn....

Min coole kille

Universeum

Hela härliga klass sex

Liseberg ( åker själv inga karuseller så blev inte så mycket foton)

Nöjd kille i Game affären <3

Även en ny bok inhandlades bla

I väntan på tågbyte i Malmö

Jag är nästan helt säker att alla 31 som var med på resan håller med mig om att det har varit 3 väldiga roliga dagar:)

Och vilka fina ungdomar vi har i denna skaran... Alla har verkligen skött sig exemplariskt och varit helt underbara.

Och Madde och Anki som ställer upp och gör denna resa med sin klass <3

Tror att vi föräldrar som varit med har haft det lika skoj som eleverna ( Marie, Sara, Gert och Stefan).

Men nu ska jag sova... Är ganska så trött nu.... Zzzzzzz.....zzzzz ....

Imorgon börjar jobbehelgen kl fyra så jag har god tid på mig att packa upp och tvätta undan på dagen :)

Godnatt från mig

Av Maria - 27 maj 2014 20:38

Imorgon bär det av till Göteborg med Alexanders klass... Ska bli så kul!!!

Packning är klar så gott som... Bara det sista som ska ner imorgon bitti:)

Ikväll hamnade jag bland spillbitarna igen och det blev några bokmärken med ordspråk på...
Alla är till salu 15kr/st

Av Maria - 26 maj 2014 22:50

Blev några minikort till ikväll ... 10kr/st

Av Maria - 25 maj 2014 22:47

Har haft en underbar Mors Dag idag:)
Vädret har varit strålande, fina presenter av mina hjärtan...
Vattenkrig i trädgården, hälsat på mormor, hunnit en sväng till mamma när hon arbetat klart och grillat hos svärföräldrarna idag.
Ingenting man kan klaga på alls <3

Ikväll dök jag ner i spillbitslådan ... Papper som inte räcker åt vanliga kort... Med perfekt åt minikort att tex ge bort i en bukett blommor.
Till salu för 10kr/st

Nu får det bli att krypa ner i sängen....
Jobbar måndag och tisdag sen följer jag med Alexanders klass till Göteborg på klassresa onsdag till fredag. Och det ska bli så skoj :)

Sov gott finisar
/Maria

Av Maria - 25 maj 2014 21:31

Beställda och levererade

Av Maria - 25 maj 2014 08:00

Beställt och levererat

 

Av Maria - 24 maj 2014 11:54

Beställda och levererade

Av Maria - 21 maj 2014 20:42

Beställda och levererade

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards