Alla inlägg under juli 2016

Av Maria - 31 juli 2016 19:54

Jämför mig med tex mina boende på jobbet idag....
När man klarat av morgonhygienen och äter frukost då är man trött igen och behöver sova :(

Vi var ute och körde en runda i fm sen pratade vi med pappa....
Pappa, mamma och lillebroder Martin skulle köra till Skanör och Falsterbo....
Så jag åkte med dem....

Blev ett lunchstopp...

Sen vidare i bilen....
Och vad gör jag... Jo sover.... Är så jäkla tradig att ha med i en bil, speciellt som jag just nu är konstant trött verkar det som....

Det började regna så det blev en glass i bilen i Falsterbo sen hemåt igen... I regnet och jag sov igen...

Ber min familj om ursäkt för mitt tråkiga uppförande :(....

Nu har jag i varje fall hämtat barnen och hoppas du att vi ska få en mysig vecka med några roliga saker att göra kanske :)

Ha en skön kväll
Maria

Av Maria - 30 juli 2016 20:00

I natt drog regnet ner vårt fina "uterum" från kräftskivan.....
Vaknade vid tre och kunde inte somna om....regna som tusan då och åskan mullrade....
Sen lite i fyra blev det ett jättebrak... Skiträdd skicka jag upp Conny att kolla och det var just presseningen som blivit för tung av regnet och gick sönder.

Idag har det varit en riktig tråkdag.....
Jag har städat lägenheten och handlat hem mat till barnen kommer <3.

Sen tänkte jag gå ner på stan och kolla krämaremarknaden och åka en runda för att hälsa på syskon m.fl på scoutläger...
Men har varit på sånt tråkigt humör så jag orkade inte göra något av det, bara suttit och surat utan anledning typ....
Ja såna dagar finns ju också!!!

Blev några nya vykort gjorda i varje fall

När Conny kom hem från jobbet så åkte vi in till stan och åt gott på Cimbris <3... Sen en glass i hamnen...
Så nu är humöret bättre som tur är.

Ha en skön lördagskväll
Maria

Av Maria - 29 juli 2016 20:17

Idag har det varit en lugn dag...

Fixat och plockat undan sen kräftskivan igår....
Sen i eftermiddag och kväll har jag fixat lite nya kort

Ha en skön kväll
Maria

Av Maria - 29 juli 2016 15:53

Då var nästa bok utläst...

Antar att denna blir likadan :)... Ska börja på denna i eftermiddag <3.

Maria

Av Maria - 28 juli 2016 22:57



Bjöd ner mina föräldrar och syskon med familjer för en liten kräftskiva ikväll...

Det blev en mysig kväll tycker jag <3.

Sov gott <3.
Maria

Av Maria - 27 juli 2016 21:12

Ljuvlig dag, här kommer den i ett bildhav

Maria

Av Maria - 27 juli 2016 05:35

Vaknade kl tre i natt och har inte lyckats somna om... :(
Har läst bok, tittat på fb, instagram, bloggar osv....
Blir tokig... Vill sova...är trött....

Tittade på en blogg jag varit inne på innan och såg ett inlägg där hon skriver från
A till Ö om sig....

Tänkte att det kunde vara ett bra tidsfördriv när man bara ligger och glor ändå....

Bloggen var denna:
deninrekampen.bloggplatsen.se

Så här kommer då mitt lilla alfabet:
MariasVardag från A till Ö...

Ansvarsfull ~ Bokälskare ~ Choklad ~ Dotter ~ Envis ~ Flickvän ~ Glad ~ Hjälpsam ~ Ilsken ~ Jordnära ~ Känslosam ~ Lättsam ~ Mamma ~ Noggrann ~ Omtänksam ~ Pysseltokig ~ Qvinna ~ Rastlös ~ Scrapbooking ~ Trött ~ Undersköterska ~ Vänlig ~ X-ider ~ Yrslig ~ Zoo ~ Åskrädd ~ Ärlig ~ Överviktig

Vad tycker ni???!!!??


Önskar er alla en skön fin dag....
Det är väl likabra att stiga upp

Godmorgon på er
Kramar från mig
Maria





Av Maria - 26 juli 2016 16:49

Dagen började segt efter dålig sömn och huvudvärk....   


  Men sen kom fasters favoriter på besök och livade upp mig   även brorsan Martin tittade in på ett litet besök   

Tycker det är så mysigt med dessa spontanbesök   

     

Sen åkte de vidare och Conny gjorde sig klar för en kväll på jobbet.


Så jag har planerat in en eftermiddag och kväll i soffan...  


Hittat en bok som är svår att lägga ifrån sig så det blir nog läsning fram till allsången på tv ikväll   


Ha en skön eftermiddag och kväll alla fina vänner 

Kram från mig   

Maria 



Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards