Alla inlägg under april 2015

Av Maria - 29 april 2015 23:18

Jaha då var man plötsligt 36 år!
Känns som igår... Ingen större skillnad.... Samma krämpor som igår... Kan ju inte skylla dem på åldern heller...

Har haft en fin dag med skönsång av barnen imorse, frukost hos mamma, eftermiddagsfika med fina Maria och barnen och ikväll middag med barnen och mamma o pappa <3.
En toppendag kan jag ju summera :)

Barnens presenter var jättefina papper, blommor, fjärilar och band till mina kort, pengar av mamma o pappa och en underbar Majalyckta av Maria med familj <3.

Har blivit överöst med gratulationer på fb... Över 200 grattis....!
Även sms och telefonsamtal.... Så glad för alla fina människor som tänkt på mig idag, tack ska ni ha allihopa igen <3.

Så nu lägger jag mig med ett leende på läpparna och tror jag kommer sova väldans så gott inatt.

Ta hand om er och ta det lugnt <3.
Kramizar till er allihopa
Maria

Av Maria - 26 april 2015 22:04

Jag skickade med mamma vid åtta och då hade mormor blivit sämre.
Satt här och velade om jag skulle åka eller stanna hemma.
Men Isabelle sa åt mig att åka om jag ville.
Så efter lite mer velande åka jag till hammenhög.
Jag var där kanske tjugo minuter och hon kämpade så för varje andetag.
Vi trodde att många av dem var det sista.... Men kvart över nio ca drog hon sitt sista andetag och lämnade oss alla :(.
och jag är så glad att jag åkte ner där och var med.
Trots många år inom vården var detta första gången som jag var med vid just sista andetaget:(

Så nu är min älskade mormor hos sin käre make i himlen <3.
En klippa har lämnat jorden Och oss <3.
Så skönt för henne, du har kämpat så ditt sista år i livet mormor <3.

Godnatt mormor
Maria

Av Maria - 26 april 2015 19:40

Jobbehelgen var avklarad efter lördagens pass.

Helgen i övrigt har många timmar blivit hos mormor <3.
Hon är inne på sin sista tid hos oss på jorden ...

Jag önskar av hela mitt hjärta att det ska gå fort, det är inte någon värdigt att ligga och kämpa :(
Jag önskar att hon släpper taget och förenas med morfar och sin son Tommy uppe i himlen.

Hon har levt ett långt liv och jag har många fina stunder att minnas tillbaka på <3.
Så låt henne somna in, låt henne slippa lida och vandra vidare <3.

Barnen är äntligen hos mig igen och jag hoppas på bättre vädret igen nästa vecka.
I torsdags var Isabelle iväg och blev tatuerad så nu är hon oxå gaddad precis som mamman sin.
Hon har velat göra det länge men vi har tyckt hon är för ung, men när hon fylla 16 sa vi att om hon betala själv och verkligen visste vad hon ville göra så fick hon...

Hon gjorde ett kors precis som sin idol Demi Lovato...
Jag tycker den blev fin och precis lagom till en 16- åring.

Nu ska jag försöka knåpa ihop en kortbeställning... Så ha en fin söndagskväll och krama om era kära.
Maria

Av Maria - 22 april 2015 18:19

beställda och levererade

Av Maria - 20 april 2015 16:30

beställt och levererat

Av Maria - 18 april 2015 15:38

Idag har hela dagen åt till att städa!
Har dock varit fint väder så tvätten har åkt ut och torkat där :)

Det blir skönt att sova i nytvättade utetorkade lakan i sängen inatt <3.

På tisdag är det tid för visning av huset igen så nu känner jag att här e fint när de kommer och tittar... Hoppas ju så klart att de inte nappar... Då måste jag ju hitta något annat :(

Fick två nya buketter blommor idag... De är såååå fina och förgyller mitt nystädat hem perfekt.

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och ni får ha en fortsatt härlig helg <3.

Kram på er
Maria

Av Maria - 17 april 2015 18:01

Önskar jag er alla:)
Var rädda om varandra och ta hand om er <3.
Maria

Av Maria - 16 april 2015 18:32

beställt och levererat!
Fldelsedagsgris idag

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards