Alla inlägg under juni 2013

Av Maria - 30 juni 2013 21:13



Idag fyller en fin tjej 15 år...detta kort har hennes familj beställt

Grattis på  din dag Emma  

Av Maria - 30 juni 2013 16:55

Dax för nästa

Av Maria - 30 juni 2013 16:14


...extra på jobbet en ledig helg när man får höra detta av en boende:


- DU ÄR ALLTID SÅ GLAD SÅ VI ANDRA MÅR

BRA AV ATT SE DIG OCH HÖRA DITT SKRATT!  


Detta kan jag ju leva länge på även om personen i fråga som sa det inte minns det längre....  

Av Maria - 30 juni 2013 10:37

Tjejkväll här igår...  

Kvällen gick jättefort, vi åt gott och drack ännu godare ....bra musik och roligt snack .....precis så en lyckad kväll ska vara  


   

Fina och städade ganska tidigt på kvällen   


   

Lite gladare framåt kvällen     

Jackie fixar med musiken   


 

Vad pratar ni om????  

Glada töser   

 

Vänskap       


Vi bestämde oss för att åka in till stan vid midnatt typ...så mannen min körde för oss.

Vi hamnade först på Byckaren´s och tog ett glas gott.....men de stängde sen och vi vandrade vidare till Strandpaviljongen.....men herregud var gammal man var   bara en massa småfolk!!!!

Blev inte bättre när två av mina fd dagisbarn kom och gick förbi......URGAMMAL blev jag   

 

Erika i mysiskt samtal på Strandpaviljongen   


Mannen kom och hämtade oss igen vid två och så bar det av hemåt till sängen.


Vill tacka mina fina vänner för en härlig kväll   

Och så vill jag bara berätta vilken fin man jag har som servade oss hela kvällen ....diskade efter maten, kom med gott att dricka, fixade kaffe, tog foton och var vår privata chaufför   Tack älsklingen.

Låg kvar i sängen till tio....visste inte om jag skulle våga stiga upp    men det gick helt ok...lite trött än bara.....men det lär nog komma senare när jag beger mig mot jobbet (13-16).

 

Detta mötte mig när jag kom in i finrummet idag.....men inte kan det väl vara efter oss ?!?! hihi


Nu bjuder jag på ett beställt dopkort som en söt liten flicka fick igår

 

Ha en skön söndag...jag tror jag ska inta soffan efter jobbet i em   

Maria

Av Maria - 29 juni 2013 12:02

Det är alltid kul när korten man gör på beställning blir uppskattade....

  

Annat hade det varit om personerna inte alls hade gillat det man gjort åt dem...     


Lägger upp ett kort här ( inte visat innan) som fick en positiv respons där både köparen och mottagen blev nöjda och det är ju bra   


Ha en härlig lördag!

 

Maria

Av Maria - 28 juni 2013 23:28

Två till från till salu lådan....

   

Av Maria - 28 juni 2013 12:14


Då var det fredag igen....otroligt vad fort denna veckan gått!

Har fixat lite inköp inför helgen och annat som behövdes.

Nu är det snart dax för jobb 13-21....ledig helg egentligen men lite schematrassel gör att jag får jobba några timmar lördag och söndag...    men sånt är livet!


Jag ska i varje fall ha en underbart härlig helg ändå ....hoppas    vill visa sig   


Bjuder på två till egna barnkort från till salu låda....


   



Ha en skön helg alla   


Maria

Av Maria - 27 juni 2013 17:41


Såg precis att man kan gilla inläggen utan att skriva någon kommentar  


  Längst ner efter inläggen finns ett litet   ...trycker man på det så syns det att någon gillar det man skrivet...ganska kul....det hade jag ingen aning om själv men såg det nu när jag satt och kollade.

Kul att det är folk som tittar in och läser på min blogg också...undrar så vilka ni är ?     

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards