Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Hipp hipp hurra!!!!

Av Maria - 29 januari 2015 01:00

Idag kl 17.59 ( en minut i Bolibompa på den tiden i varje fall) för 16 år sen föddes en alldeles underbar liten liten flicka..... 2685gr och 48 cm lång.... Som fick namnet Maria Isabelle <3.

Hon blev BB:s lilla guldklimp ( då det föddes väldigt lite barn resten av den helgen) o alla ville sitta med henne ...

Sen hon kunde förflytta sig själv har musiken varit hennes liv.... Hon dansade framför speglarna och lyssnade på sin favoritlåt Mambo nr 5 när hon var ca nio månader gammal.

Sen dess har hon varje födelsedag haft dansuppvisningar för släkten på sitt kalas ( jaja inte de sista 5-6 åren).
Även när hon varit med mig på dansläger så har hon kört någon liten uppvisning.... Då var det mycket Friends som var på tapeten.

( snodde detta collage från hennes blogg).

Isabelle har hela tiden varit en positiv person som lyser upp ett rum när hon kommer in :)
Med musik i öronen och dansstegen redo är hon alltid på G!!!!

Hon älskar alla sina pojkband och har många favoriter som hon ser upp till bla Demi Lovato ( största förebilden) som hon med spänningen hoppas ska komma till Sverige i år ( den här mamman hoppas att det blir 2016 då det redan är två konserter inbokade 5 Seconds of summer och One direction där mamsen ska med och Katy Perry där hon åker med Maria, pappas kusin).

Men samtidigt som det blir mycket flaxande landet runt så är jag så glad att hon inte skäms för sin gamla mamma och vill ha mig med <3.
Vi har ju haft det skitkul på de andra konserterna vi varit på :)

Jag önskar att alla som känner henne nångång hade sett henne in action när någon av hennes favoriter kommer på tv:n... Haha... Då är det nästan så öronproppar får sättas in på mig och till henne något lugnande och en paket näsdukar att torka alla tårar med <3.

Som ni säkert redan vet är jag så sjukt stolt över min älskade dotter Isabelle.

Och nu vill jag bara önska dej Isabelle ett stort grattis på din
16- åriga födelsedag <3. Jag älskar dej sååååååå mycket.
Vi ses efter skolan idag.

Maria

 
 
Ingen bild

Gun

29 januari 2015 15:43

Kära Maria! Du har en underbar dotter som du kan vara jättestolt över. Jag läste vad hon skrev om dig när du låg på sjukhuset, och det gick åt några näsdukar, men så är jag ju lite blödig som du kanske kommer ihåg från hjältesagan som du och jag + några boende på Kajutan såg på, eller grät oss genom. Har själv erfarenhet av att dela barnens intressen när de har varit mindre. Det lönar sig. Har ju nattvandrat för Tessan när hon gick på Tingvalla och det har hon som minne att jag ställde upp. Alla dansnumren med Henric och Madde går bara inte att räkna, så du gör rätt Maria som hänger med henne.

 
Maria

Maria

29 januari 2015 19:25

Ja Gun den kvällen på jobbet glömmer jag nog aldrig... Var skönt att jobba med dej då ❤️
Ja man är glad att man får vara med o dela deras intressen.
Var så kul att prata med dej idag
Kram ❤️

http://Mariasvardag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards