Alla inlägg under oktober 2014

Av Maria - 28 oktober 2014 08:06

fick förfrågan på lite halloweenkort...

Av Maria - 12 oktober 2014 22:39

måndag till söndag... Hela veckan lång var det jobb:)... Fast två roliga dagar i Malmö på planeringsdagar ingick denna veckan!

I tisdags var vi på utmaningarnas hus, lika kul som förra året och man var ju i det vinnande laget även i år :)

Så här mysigt bodde Erika och jag

Det var en mysig kväll ... 20 pers intryckta i ett hotellrum innan middagen på kvällen:) i år var vi blandade från alla avdelningarna på jobbet så det blev lite annat snack :)

På onsdagen var vi på föreläsning hela dagen .... En kanonbra sådan

Sen var det jobb torsdag till söndag....
Men det har ju gått bra, torsdagen var seg.... Så fruktansvärt trött men Kylle och jag tog oss igenom hela dagen.
Sen har Erika lyckats stå ut med mig fredag till söndag <3.

Har även fixat två dopkort till denna helgen

Nu skriker kudden på mig och jag lovar att det inte kommer ta många minuter innan huvudet landar på kudden.

Imorgon håller jag lovdag med barnen... Får se om vi hittar på något eller det bara blir slappedag:)

Sov gott alla finisar

Av Maria - 5 oktober 2014 21:22

då har en hel helg sprungit iväg!!!
I lördags blev det shopping på Ikea :)
Isabelle, jag , mamma, pappa, Martin och Josse....

Visst e hon kär min lilla tös <3


Blev även en kortleverans denna helg som jag kan lägga upp nu:)

Nu ska jag alldeles strax krypa ner under täcket för nästa vecka blir det en helvecka på jobbet...
Måndag till söndag men tisdag och onsdag är det planeringsdagar i Malmö.
Ska bli kul :)

Sov gott alla vänner

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards