Alla inlägg under mars 2014

Av Maria - 31 mars 2014 22:10

Det tredje kom inte med i förra inlägget

Av Maria - 31 mars 2014 20:39

Ikväll blev det 60-års kalas hos mannens moster Eva :)
Bjöd på goda smörgåstårtor och ljuvliga kakor bakade av dotter Maria och barnbarn Emmy :)

Har två kortbeställningar till ikväll och vårt eget

Nu tänker jag hålla kväll för imorhon blir till att jobba lite extra :)

Ha en lugn kväll:)
/Maria

Av Maria - 29 mars 2014 16:25

Min bästa vän Helena fyllde 35 år i söndags när jag låg däckad....
Men fick iväg mitt kort till henne så hon hade det på fredagen

Isabelle hade sin sista dag på praktiken på Tommeliten igår så jag fixade ihop ett kort till henne

Ikväll har jag semester då vi ska på 6 och 35 års kalas till min guddotter Emmy o pappa Martin.
Lägger upp deras kort imorgon.....

Ha en bra lördagskväll
/Maria

Av Maria - 25 mars 2014 21:35

Imorse ringde klockan alldeles för tidigt .... 5.20 Alltså dax att jobba igen... 48 timmar fixade sen sista "utsläppet" Haha.....

Det har gått över förväntan ändå.... Två återvändande sjuklingar... Utan aptit, ganska trötta men vi fixade dagen bra med hjälp av vår vikarie kollega som fick rycka in idag då de stackars personal som jobbat som galningar på avdelningen behövde en dag ledigt .... 5/8 personal har blivit sjuka.... Men det går ju på rätt håll....
Förhoppningsvis försvinner snart lappen på dörren " avdelningen stäng på grund av magsjuka " eller något sånt ....

Denna veckan .... (tisdag idag) har jag fått in tio nya kortbeställningar och 3/10 är klara..... Ni kan ju gissa hur tankeverksamheten rullar på i skallen ikväll....

Men är slut i knopp, kropp o övrigt ikväll så detta är ett liggande inlägg från sängen... Lampan släcks strax och nu säger jag

Go' natt

Av Maria - 24 mars 2014 08:00

beställt och levererat  

Av Maria - 22 mars 2014 12:58

Jättemysig kväll med alla barnen igår.

Vaknar kl 3 inatt och har åkt på maginfluensa. Som tur vara bara från bakhållet då... Har sen dess sprungit ca var 10 min....

Halv elva kom första kräkningen.... Jag hatar att kräka!!!!!
Helt orkeslös däckade jag på badrumsgolvet o Alexander kom med lite vatten till mig... Som kom upp igen..... nu ligger jag här på en madrass med kudde o täcke.... På badrumsgolvet...... Det är inte lönt att försöka gå härifrån! Värker i hela kroppen, kramp i magen, fryser och svettas!!!!

Jag är dock glad för mina kära barn och man som fixat allt med småkusinerna idag tills de blev hämtade... Frukost, blöjbyte osv.....

Ni är guld värda Isabelle och Alexander.

Jag önskar att man kunde somna och vakna helt frisk.... Haha.

Jag undrar så hur det är på jobbet idag.... Förutom jag som blivit sjuk idag är det två till idag och en igår av personalen på vår avdelning.... 4/8 nere för räkning....

Detta är min utsikt idag.... Önskar man haft en tv på dass

/Maria

Av Maria - 21 mars 2014 18:02

Ikväll testar jag på livet som fyrabarnsmamma :)
Vi har precis ätit tacos och nu byggs det koja på Isabelles rum....
Sen ska det beslutas var man ska ....
Kommer bli en toppenkväll detta <3

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards