Alla inlägg under november 2013

Av Maria - 30 november 2013 14:46

Beställt och levererat


 

Av Maria - 28 november 2013 20:52

Beställt och levererat

Av Maria - 27 november 2013 09:01

Kör ett test här att få in #spotify i ett inlägg ...

får väl se om det blir något resultat.

I varje fall ska det vara Boyzones nya skiva som släppts nu....många många bra låtar, vissa har fastnat foratre än andra.


Idag är det lovdag och jag fick lite sovmorgon ....det var verkligen behövligt   

Jobbar 13-21 idag.



Ha en skön onsdag allihopa 

/ Maria   

Av Maria - 26 november 2013 19:39

I em var jag och hämtade Isabelles kakor på skolan...

 

Och nu ikväll har jag hämtat hem Alexander beställningar

 

Så de som vet att de beställt kan vara beredda på att vi dyker upp inom det snaraste   


/ Maria


Av Maria - 26 november 2013 07:25

Då var jobbehelgen över för denna gång, har jobbat torsdag till måndag -måndagen avslutades med ett 13 timmars pass då vi hade anhörigträff på kväll. 

Det är riktigt mysigt när alla nära och kära till de boende är på plats och vi äter gott ihopa   


Men nu är jag riktigt trött och har en huvudvärk som heter duga.


Har nu lyckats spräcka 300 st gränsen på min kortförsäljning   jättekul att det finns de som gillar mina kort    tack alla ni som köper av mig   


Idag känns det som en dag man bara kan krypa ner i soffan med en snyftar film....tycker det är så skönt ibland....

Men bjuder på en snyftarlåt istället.... Ronan Keatings låt som han skrev när hans mamma gått bort...älskar denna låten - This is your song   


Ha en skön tisdag alla fina vänner   

/ Maria

Av Maria - 23 november 2013 16:51

Då var man färdigjobbad för idag och kvällen blir lugn. Isabelle har två övernattningskompisar här.

Själv skulle jag vilja sätta mig på ett plan till Stockholm fortast möjligt och se på Ladies night igen....
Men det fungerar ju tyvärr inte... Ingen biljett och jobba delad tur imorgon....
Men det hade varit värt en snabbvisit i huvudstaden :)

Har försökt ladda upp ett klipp igen från Malmö men det vill sig inte alls :(

Här kommer några fina bilder från Malmö som jag hittat på nätet av hela gänget.

Ha en härlig lördag kväll
Kram Maria

Av Maria - 22 november 2013 14:52

Om en timme börjar jobbehelgen.

Har hämtat barnen nu från skolan så de är redo att hålla helg   


Tv:n är programmerad till idol....går ju inte att missa....håller tummarna för denna killen...tycker han e bra fast att ingen håller med mig ...


Nu ska jag fixa det sista innan jobbet och ni får ha en härlig helg...

det tänker jag ha med fina arbetskamrater   


 

Kram Maria



Av Maria - 21 november 2013 20:00

Testar att lägga in ett youtubeklipp...vet inte om det lyckas!!!!



Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards