Alla inlägg under september 2013

Av Maria - 27 september 2013 18:17

Beställt och levererat i veckan

Av Maria - 27 september 2013 15:51

Mamma kom och förgyllde fm med fikabullar åt oss... Riktigt mysigt, var längesen vi satt ner så och bara pratade.

Resten av dagen har blivit soffläge men boken tv eller sovit.
Har balkongdörren öppen lite och det verkar vara ett härligt väder ute.... Fågelkvitter och allt!

Ha en skön helg allihopa!

Min helg blir troligen här i soffan, har sjukat mig i helgen då febern är kvar och hostar så jag snart kreverar....

/Maria

Av Maria - 26 september 2013 18:57

Ja efter några egna lediga helger
(inne och flöt i söndags) så är det nu min jobbehelg som kommer.

Det ser inte så ljust ut för tillfälligt.
Förkylningen kom ju smygande i veckan och i dag på min lediga dag slog febern ner med ett brak!!!!
Inte kul alls... Fick ringa jobbet att jag inte kommer imorgon.... Hoppas verkligen att febern är borta sen så jag kan jobba lördag och söndag.... För det är inte kul eller lätt att få in folk när det är helg!!!
Känner sig som en bov men vad gör man.... Hade inte klarat av att jobba så som jag mår nu!!!

Idag har jag vandrat mellan köket ( bakat till Isabelles klass) soffan-tv:n och sängen-sovit...
Men nu blir det soffläge resten av kvällen.

Ha det bra
Maria

Av Maria - 24 september 2013 17:55

Jobbat heldag.... Kvällsmaten nere...
Ligger nu utslagen på soffan och orkar ingenting !!!!
Isabelles förkylning verkar få ett grepp om mig... Vaknade med halsont och nu kliar det i näsan!!!!
Har verkligen inte tid att vara sjuk denna veckan.... Är bara ledig på torsdag. Och då ska jag hjälpa Isabelle att baka till klassen försäljning i helgen på äppelmarknaden.

Jaja får väl se vad det blir av detta... Sover bort det igen inatt :)

Ha en skön kväll.
Maria

Av Maria - 23 september 2013 16:19

I eftermiddag fixade jag till Sötnos vinterbur....
Städning, sopning osv...
In med ny halm och la in massor av gott från broder Martin Hernedahls trädgårdsland...
Gissa vem som blev glad?!?!?!

Av Maria - 22 september 2013 09:25

Ingen har väl missat att vi att på bröllop igår....Maria och Jonas bröllop   

Maria är Joakims kusin och en vädligt kän vän till mig sen barnsben ...mycket har vi hittat på tillsammans.


Det var perfekt väder för bröllop   


Så här såg vi själva ut när vi åkte....

         


Men det är ju inte lika intressant som hur BRUDKLÄNNINGEN kommer se ut!!!!! Alltid lika spännande....

Det räckte att Maria steg in i gången så började lipsillen.....hon var så vacker....

 

Det var ett jättefint bröllop och Maria sjöng solo till Jonas....kunde man hålla tårarna då ????  


Här kommer några fler foton....

     

Det var ett riktigt fint bröllop men ett riktigt stiligt brudpar   

Trevlig fest med god mat och riktigt många fina tal och hemmasnickrade låtar


Tack för att vi fick vara med Maria och Jonas och All Lycka till i framtiden   


Nu ska jag nog kasta mig i soffan en sväng....familjen sover och tvättmaskinen rullar....ikväll blir det in och flyta på jobbet 16-22   

Ha en ljuvlig söndag alla fina vänner

Maria

Av Maria - 22 september 2013 09:15


Beställt och levererat


 

Av Maria - 22 september 2013 09:00


Beställt och levererat


 


Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards