Alla inlägg under november 2014

Av Maria - 30 november 2014 19:52

Det blev en mysig 1:a advent <3.
Lite fix i hemmet och Isabelle bakade Demi kakor och sen gjorde vi pepparkakshus tillsammans :)


Morfars kyrka är ett måste när det är första advent och lite annat smått mys <3

Av Maria - 30 november 2014 08:23

Skrämmande!!!!
Hinner inte med.... Stoppa tiden eller ge mig flera timmar på dygnet!!!

Idag är det 1:a advent och så långt har jag väl hunnit med kanske.... Gardiner bytta och stakar framme.

Men mer är det inte... Funderar på julklappsinköpen som jag inte hunnit med än, planerar ikea- trippen i veckan, mm mm.

Men nu är ett barn vaket i varje fall så jag kan kanske äntligen få lite frukost :)

Önskar er alla en fin 1:a advent...
Min egen stake blev lite konstig i år ...
/Maria

Av Maria - 25 november 2014 20:40

Just ikväll gjorde årets 500:de kort. 10 beställningar kvar som ligger och väntar men det betas av :)

Idag har jag varit ledig men har flugit och flängt fram och tillbax och fixat och handlat mm.
Några fler julklappar har handlats in och nu blir strax en sen kvällsmat då Isabelle varit iväg på aktiviteter ikväll.

Har även fuskat in julen lite lite ....

Men nu har jag inte tid med detta mer... Duka och ära :)

Ha det bra vänner
Kram

Av Maria - 23 november 2014 19:45

Då är ännu en vecka till ända.
I fredags hade vi lite tjejmys ... Rebecca, Erika, Pernilla och jag.
Lite cider och vin och sen slutade kvällen på Lasse Stefanz på Korsavadshallen

Sen väntade jobbehelgen runt hörnet... Lördag kl 16 körde jag på och avslutar imorgon med en heldag.

Har haft en lugn och skön helg både med tjejerna och på jobbet - tack för en lugn helg med dej Pernilla <3.

Hittade denna fina text på nätet...

Visst är den fin och sann <3.

Nu är söndagkvällen kommen och jag ska ta tag i bildspelet som jag ska göra till anhörigträffen på jobbet på onsdagkväll... Hoppas jag kan få till det som jag tänkt :)

Ha en mysig söndagskväll alla härliga människor
Kramiz Maria

Av Maria - 20 november 2014 16:41

Idag fyller mormor 89 år. Så i eftermiddags blev det en sväng dit och hälsa på.
Hon var på ganska bra humör, men det var mycket för att hennes favorit i personalen var där:)



Passade även på att prata med farmor <3

Ha en skön kväll
/Maria

Av Maria - 16 november 2014 15:04

Det är redan söndag och veckan har bara försvunnit!

Igår var vi på kalas hos Ronjja som fyller 2 år idag <3.



Isabelle botade sin hundskräck med lite Ceasar mys

Idag har vi mest röjt, fixat, plockat och donat...
Mycket som ska i ordning inför ny vecka.

I eftermiddag bjöd Isabelle på en supergod kladdkaka med daimkulor i:)

Ikväll blir det lite mysmiddag innan de grå ska få sig en omgång....
Sonen tyckte ju att jag är gråhårig så får väl ta tag i den biten med :(

Nu önskar jag er alla en skön söndag kväll....

Puss alla fina vänner
/Maria

Av Maria - 15 november 2014 14:43

det fick bli en laddning med julvykort oxå... Kuvert ingår 20kr/st.

Så för att få ett jämnt antal i till salu lådan ... Blev det ett till dubbelt kort

Så nu finns det exakt 60 st dubbla kort med kuvert för 30kr/st
Och 15 st vykort med kuvert för 20kr/st i min lilla låda.

Nu ska jag hoppa i duschen för ikväll blir det 2-års kalas för lilla Ronja <3.

Ha en härlig lördagskväll alla finisar
Kram Maria

Av Maria - 14 november 2014 22:57

Nu säger jag tack och godnatt för idag :)
/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards