Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Maria - 26 januari 2015 21:15

yrselen är nu lite smått kvar bara.... Och huvudvärken är nästan borta....bara nästan :(

Har vilat i stort sett hela dagen förutom sjukhusbesök och ett senare apoteksbesök som inte gav ett dugg då de i Ystad nog glömt bort att vi ringde om recept på den starkare alvedonen i morse...:( lite irriterad då den vanliga inte är så bra just nu!!!

Blev bjuden på god middag hos mamma och pappa ikväll och det var nog den som gjorde susen på huvudet :)
Men nu är det soffan igen o snart kallar sängen.

Godnatt och Sov gott finisar :)
Kram Maria

Av Maria - 26 januari 2015 07:57

Tungt idag.... Huvudvärken och yrselen vill inte släppa taget idag :(
Måste ta upp det med nån läkare nån dag... Då yrselen kommer när jag vänder huvudet åt vänster när jag ligger ner ???? Lite skumt... Vill veta varför om det finns nån anledning!!!!

Ligger kvar i sängen och hoppas att det ska gå över snart.
Mina starkare alvedon tog slut igår så jag måste få nytt recept utskrivit på dem idag när jag får knäet omlagt.
Vill inte ta morfinen jag fick vid behov så länge jag står ut med dessa alvedonen.

Nu är det ny vecka igen och som jag skrev i ett tidigare inlägg ska jag bara ta det lugnt denna veckan och tänka på mig själv.
Barnen är saknade som vanligt men vi hade en mysig vecka ihopa förra veckan.... som vi avslutade med Tacomys innan de åkte igår kväll <3.

Nu ska jag försöka ta mig upp och komma igång ..... Tur sjukhusturen inte är nu direkt på morgonen.
Ha en underbar dag allihopa.
Kramar från Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards