Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Maria - 12 januari 2015 22:37

Nu har min kära dotter varit här och förgyllt sin mammas kväll <3.

Vi har ätit gott och snackat en massa kul och bara haft det hur skönt och avslappnat som helst. Härligt .... Glömde ju nästan att jag hade ont.

Tyckte lite synd om henne bara när jag somna ifrån henne när hon prata med mig men jag hade ju ändå svarat henne med en halv mening innan jag "dog ut" helt :).

Nu blir det strax sängen här.
Godnatt alla finisar
/Maria

Av Maria - 12 januari 2015 12:33

Vissa dagar, datum och händelser sitter fast även om man helst hade sluppit dem.
Idag är en sån dag.... Något jag gjorde för 10 år sen.... Ingen vet vad de är och ingen ska veta utan de som redan vet typ( vilken konstig mening)!

Men jag menar bara att saker följer en längs vägen och besluten man tar har man sen hela livet. Ingen vet hur livet sett ut om jag ändrat något för 10 år sen just idag....

Just nu lägger jag all kraft på att må bra själv och försöka hitta en fungerande vardag med mina kryckor och alla mina begränsningar på saker jag inte får göra!!!!
Det är jättesvårt att inte " bara" plocka undan lite här eller dammsuga lite där....
Men jag erkänner mer och mer för mig själv att jag har så satans ont när jag rör mig och måste fatta att jag gör mig själv en tjänst om jag tar det lugnt och vilar mycket.

Jag är så glad för all hjälp jag får, jag hade inte fixat det annars det vet jag <3.

Så med filten i soffan och en god liten fika inväntar jag att sjukhuset ska ringa tillbaka så jag får en tid att ta bort mina stygn på knä och armbågar denna vecka.

Sen bara väntar jag till klockan blir halv fyra för då kommer Isabelle till mig och vi ska ha en mysig kväll ihopa.... Äta hennes favoritmat och snacka skit. Det behöver både hon och jag.

Mitt nästa beslut är att försöka skita i vad alla andra tycker och tänker om mig.... Det är inte lätt men tar så mycket onödig energi som jag kan behöva till att bli frisk.

Jag är som jag är och gillar man inte det så behöver man inte vara i närheten av mig eller läsa min blogg osv.....

Jag vet vilka ni är och hoppas att ni vet vad ni alla betyder för mig med <3.
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards