Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Maria - 1 januari 2015 13:42

Julen är utstädad och nyår passerat.

Ett nytt år har kommit, ingen vet vad som väntar...

Jag gjorde några val sommaren-hösten 2014 som påverkade alla i mitt liv... Familjen, släkten och vänner.
Många blev arga, ledsna, besvikna, frustrerade på mig.
Tycker att jag är en egoist.
Jag förstår det och respekterar det fullt ut men jag önskar att de kan respektera hur jag känner och tänker också. Allt har två sidor...

Jag lever med mitt beslut i tankarna dagligen och vet att många många fortfarande tycker illa om mig. Jag hoppas bara att det kan minska lite under 2015 kanske.
Eller att jag kan få det sagt direkt till mig och inte på omvägar.
Kommer bli ännu mer snack efter detta inlägget det vet jag ju....

Men det är mitt val och jag kunde inte gjort annorlunda.

Jag vet vilka mina vänner är och att de finns där för mig....
Både gamla vänner och nya vänner, en del nära och andra på lite mer avstånd men de finns och det vet och känner jag i mitt hjärta. Både de jag pratar med dagligen och de som jag skickar något sms med.

Nu kan jag bara blicka framåt och se vad detta året har att ge...
Jag har inga planer för 2015 men hoppas att jag kan vara en bra människa och finnas till för de som behöver mig.
Och att vissa människor kanske kan börja förstå mig lite med.

Gott nytt år alla kära vänner <3 och en god fortsättning på det nya året

Puss
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards