Direktlänk till inlägg 25 januari 2015

Efterlyser!!!

Av Maria - 25 januari 2015 06:40

Är det någon här ute bland mina vänner som gillar pringles Chips???

Om det skulle vara så och ni vill, då får ni väldigt gärna spara på rören och locken när de är slut...
Jag tar tacksamt emot dem för jag använder dem till mina värmeljusförvaringsboxar :)

Och just nu är alla slut, barnen ( och jag) har ätit chips för glatta livet o helgen.... Men det håller ju inte i längden heller ...

Men här kommer i varje fall de sista färdiga rören. Det översta är sålt men de andra två är till salu för 50kr/st.

Nu ska jag se om jag kan somna om lite lite till.... Man får ju så jäkla ont lite varstans när man ligger det minsta fel:( .... Men allt bli bättre och bättre för varje dag som går :)

God morgon på er alla söta vänner.
Maria

 
 
Ingen bild

Gun

25 januari 2015 11:11

Morrn Maria. Jag tingar den bruna Förvaringsburken om den fortfarande är till salu. Har precis blivit klar med gardinbyte. Tvätt av fönster får vänta någon dag till. Jag har ju ingen Karl som vill hjälpa till, utan han vill helst ligga på soffan och sova eller glo på tv. Livet har inte riktigt blivit som man har tänkt sig. Ensamheten är det allra värsta när man sitter här för sig skälv. Tänk positivt, men hur gör man? Du får lära mig Maria. Många tankar går till dig, och hur du gör. Krya på dig. Kramar❤️💖

 
Maria

Maria

26 januari 2015 07:42

Hej Gun ❤️
Den bruna är din ☺️
Jag tycker att sen jag lärde känna dej så har du alltid varit positiv ❤️
Sen har ni ju fått allt och lite till det senaste året och då e det banne mig inte lätt att ha humöret på topp 😔
Tänker då dej och dina Gun och hoppas vi ses snart igen.
Kramar till dej 💞

http://Mariasvardag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards