Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Maria - 18 februari 2015 20:49

Idag har jag lyckats städa hela huset :)
Dammat, dammsugit och tvättat golven som är hemska att få rena:(.
Piffade till lite med gardinbyte och lite nya ljus.

Palmen på nästa kort fick morfar av mig en födelsedag för många år sen, då var den en vanlig krukväxt men nu ...

Efter kvällsmaten började Alexander prata om våfflor.... Så jag slängde ihop en smet och kom sen på att jag inte äger något våffeljärn.....
Så vi åkte upp till mamma och pappa och bjöd på våffelfika :)

Nu har barnen bestämt att vi ska titta på The amazing Spider-Man 2....

Och de är säkra på att jag somnar innan filmen är slut... Den varar ju bara ca 2,5 timme ....
Så vi får väl se vem som får rätt....

Säger godnatt nu i varje fall och om jag skulle slockna :) zzzzzz.....

Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards