Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Maria - 6 februari 2015 17:03

kan man bli annat än rörd och glad över ett blombud som detta

Känns som man gör någonting rätt här i livet <3.
Tack till er alla underbara ungdomar och lärare som jag lärt känna i Isabelles klass :)

Nu ser vi framemot en härlig skolresa till Göteborg med en massa roliga minnen med oss hem :)

Kramar i massor till er alla... Hade ni varit här hade ni fått vars en kram av mig allihopa... Även om ni inte velat :)

Maria

Av Maria - 6 februari 2015 07:40

Denna veckan har varit den mest intensiva sen jag kom hem ifrån sjukhuset. 4 sjukhusbesök, ett om dagen ... Omläggning, ortoped, sjukgymnast och omläggning....

Så idag säger jag....

Ganska skönt att den är kommen.... Fredagen :)
Alexander börjar bli förkyld men slutar tidigt idag så det ska säkert gå bra.
Isabelle ska ha kompisar med hem så ikväll blir det mys med dem och hårfärgning :)

Jag skrev innan i veckan att jag gjort kort till att skicka iväg själv.
Nu kan jag lägga ut dem... Jag gjorde tackkort till jobbet för de fina smyckena jag fick av dem. Ville visa på något vis att jag är tacksam mot dem... Men inte så lätt att göra något ordentligt, därför blev det 5 tackkort...
Kajutan, Briggen, skeppet, hemtjänsten och ett till alla andra fina personer som sitter på kontoren... Chef, Assisten, samordnare, ssk, arbetsterapeut, sjukgymnast, städerska ... Ja alla ville jag ska känns att det är till dem.

Ja det var det...
Nu sitter jag som vanligt i soffan och tittar på tv och äter frukost:)
Får se vad dagen har att ge....
Ha en härlig fredag allihopa
Kram
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards