Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Maria - 8 februari 2015 15:40

blev faktiskt sovmorgon till lite över åtta för min del :)
Kollade febern nu , trodde den var borta men den var visst kvar... Tur man inte är känslig och märker av den, men halsen märker man att den finns:(

Idag har Monica, Emmy och Viktor varit och myst hos oss.
Viktor ville ju oxå vara hos "mutter" som Emmy var igår kväll.
Vi har lekt, spelat spel, fikat mm.

Just nu har jag gjort en sak som jag inte gjort en enda gång i år!!!!!
Stått upp och duschat!!!!
Har hittills suttit på en pall men idag tog jag steget och testade ...
In i duschen, hittade en bra ställningen att stå på och av med benställningen....sen igång...
Gick fint men stod helt still och vågade inte flytta vänsterbenet alls :)
Men hade Isabelle i beredskap på nära håll om det skulle behövas.

Det var så skönt att klara detta själv, ett nytt steg i rätt riktning :)
Är löjligt glad för en sån här lite skitsak men känns helt underbart att jag kunde....

Nu ska jag smörja in mig och hoppa i lite kläder sen är det snart tid att laga kvällsmat innan barnen ska åka till Joakim och deras vecka.

Ha en underbar söndagkväll allihopa...
Pussar på er alla
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards