Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Maria - 15 februari 2015 22:51

Isabelle sa till mig efter Så ska det låta att jag skulle göra kort!!!!
Försökte få henne att förstå att det kommer liksom lite när man har någon ide eller beställning....
Men hon gav dig inte, jag skulle pyssla och så skulle vi lyssna igenom alla låtar från Melodifestivalen från 2013 och 2014.... De dåliga bytte vi bort som tur var:).

Så undertiden vi gjorde detta blev det tre värmeljusförvaringsboxar gjorda... Alla till salu för 60kr/st

Alexander har en ganska kass hosta så han är nerbäddad i halvsittande i soffan och ska försöka sova där inatt.
Han har vatten och papperskorg redo då han tycker det känns som han ska kräka när han hostar:(.

Skönt att ha honom lite närmare oxå om det skulle bli att man ska upp och hjälpa honom och så man hör honom om han kallar.

Jag sov utan ställningen på benet inatt och det var sååååååå skönt men lite läskigt ändå, men inatt får den vara på om jag ska rycka ut och hjälpa honom.

Men nu säger vi godnatt härifrån vårt och önskar er en god natts sömn

Natti natti
Maria

Av Maria - 15 februari 2015 18:32

Nu är barnen här igen och denna veckan är det sportlov så vi kan mysa hela tiden <3.


Jag åkte till Vellinge till ZillaF o design i torsdags för att titta på alla fina Maja lycktor.... Köpte tre st en till mig själv, en till mamma och pappa i alla hjärtans dag present För att de alltid finns och ställer upp för mig, och en till Helena min barndomskompis som jag tyckte var väl värd en friendship lyckta <3.

Min egen tände jag första gången i fredags morse när min fina kära vän Maria var hos mig och åt frukost. Tre timmar bara försvann ifrån oss. Tiden går så fort när man sitter med sina vänner och pratar om allt mellan himmel och jord.

Sen åkte jag till ystad och klippte mig, var i stort behov...sex månader sen.


Sen blev det en mysstund hos Mikael och Lisa, William och Ronja. William ville bara fotas med en filt över huvudet för han var dålig.

I lördags var det Alla hjärtans dag och barnen och Joakim skulle till emporia som de bestämt sen ett tag tillbaka.
Men Alexander har varit dålig sen i onsdags och han smittade Joakim som låg däckad i feber ...
Så en förtvivlad Isabelle fick mig och morfar att köra med henne och hennes Goa vän Elin till emporia.

Hon hittade allt hon tänkt sig tror jag och jag hittade lite saker jag med som pappa var så snäll och köpte åt mig <3. Tack igen för det pappa.


Alla hjärtans dag blev det middag med Martin och Josse och vi tittade på mello och QX galan.

Mitt val var ju helt klart Linus som skulle gått vidare till finalen direkt.


 

Nu ska veckans middagar bestämmas och vad vi ska hitta på i veckan.
Måndag och torsdag är det ju omläggningar som vanligt men annars ska vi bara ha kul.
Bowling ( hur nu det ska gå) är planerad med Monica, Emmy och Viktor sen får vi se vad som händer.

Ha ett härligt sportlov alla fina vänner <3.
Kramar i massor till er alla
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards