Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Maria - 1 februari 2015 21:45

Har haft en massa konstiga känslor i kroppen idag....
Maktlösheten.... att inte kunna ta hand om mig själv....
Frustrationen .... Att vara beroende av andra hela tiden för att klara av vardagen... När man e van att klara sig själv ...
Tacksamhet... Mot alla som ställer upp och pausar sina liv för att hjälpa mig...
Orkeslösheten.... Att man ska bli så fruktansvärt trött så fort man gör något...
Tröttheten... Jag sover för fan bort en hel jävla lördagskväll på soffan och sover sen hela natten efter det!!!!
Oron... Att barnen inte trivs när de är här... Att de saknar sina "riktiga" rum som de själv fått vara med och bestämma om....
Mm mm mm

Den starka personen man vill visa utåt att man är har Idag varit på sparlåga och varit lite känslosam och klen inombords :(

Men ikväll kom barnen och vi har firat Isabelles 16- års dag med mamma och pappa.
Det blev hennes favoritmat pulled pork med tillbehör. Och vi hade en jättemysig och lugn kväll.
Vi fick tom höra när Alexander sjöng Änglahund när vi tittade på Så ska det låta<3.

Så nu känner jag att lugnet lagt sig i kroppen och jag ligger avslappnat på soffan och njuter av att barnen är här<3.

[Bild]

Ha en härlig söndagskväll alla fina <3. Här blir det strax sängen.
Kramar till er alla
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards