Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Maria - 10 februari 2015 15:42

Jag får ju lov att lufta benet utan ställningen och får sova utan den (men det har jag inte vågat än)....

Men idag tog jag en liten luftning och passade på att köra mina övningar på samma gång....
Sen .... Testade... Fuskade jag lite.... Gick en liten runda utan ställningen... Kändes bra men det var ju stelt :)

Det är ju en vecka kvar innan det gått de sex veckorna som den ska sitta så nu tänkte jag vänta tills jag får ta av den, men det var ganska skönt :)

Maria

Av Maria - 10 februari 2015 13:15

Jaha.... Däckad av feber och förkylning!!!!
Huvudet känns som en uppsvälld volleyboll och halsen som ett sandpapper.....
Mina bästa vänner just nu är mina alvedon, mitt nässpray och näsdukarna :)

Vilken tur att barnen inte är hos mig nu så jag hade smittat ner dem:(

Ha en skön tisdag.... Solen skiner så fint här utanför :)
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards