Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Maria - 17 februari 2015 16:01

Imorse spelade Isabelle och jag klart vår Uno runda.... Gissa vem som vann?

Yes jag.... Den dåliga förloraren kastade iväg sina kortsom bara innehöll 189 poäng den sista rundan :)

Sen tog jag fram Alexanders biljardbord och vi tog en runda... Vann visst över henne där med.
Sen en runda med Alexander med... Jag vann igen :)

Sen var det dax gör bowlingen.
Alexanders hosta gjorde att han ville bli hemma, så han kröp ner under filten och titta på Animal planet när vi åkte.

Jag är verkligen sämst på bowling men det var ju kul ändå. Viktor både dansade och bowlade, Emmy hade sin egen stil och Isabelle var verkligen sämre än mig!

Gissa vem som vann???
Jo Viktor kammade hem segern med 76 poäng och jag blev nästsist.... Jaja....

Bättre tur nästa gång.... Kanske haha.

Ha ett fortsatt skönt sportlov :)
Maria

Av Maria - 17 februari 2015 00:00

Då är lovveckan igång.
Vi är ju inte direkt sportiga här med våra förkylningar och andra skavanker....
Förmiddagen idag var lugn med duschar och slöa....
Sen blev det omläggning av mina knän och middagsshopping för denna veckan.

När jag kom hem fick jag fram mitt Uno spel och lyckades få med båda barnen på det... Första gången Isabelle spelar Uno..... Alexanders andra tror jag....

Vi spelade några rundor sen ville Alexander titta lite på datorn och Isabelle tyckte vi skulle se på film...

Sen blev det mer Uno och kvällsmat och mer Uno :)

Ikväll bänkade vi oss vid swefilmer igen och då blev det

Sen några rundor Uno till haha...
Som sagt vi är inte så sportiga här men vi har umgåtts hela eftermiddagen och kvällen med varandra och det tycker jag är det viktigaste <3.

Men imorgon ska vi sporta lite då det blir bowling ( haha ... Försöka i varje fall) men Monica, Emmy och Viktor.

Så nu säger jag godnatt ifrån min säng här :)
Sov gott allihopa
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards