Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Maria - 7 februari 2015 19:47

Vaknade med feber och en liten förkylning i morse:(
Var inte vad jag tänkt denna helgen!!!

Men efter frukosten var det bara att ta tag i denna fixdagen.
3 maskiner tvätt körda, dammsugit och torkat golven här hemma, sängen blev renbäddad.

Igår kväll fick de grå lite ny färg och idag kom jag på att jag ju inte jobbar nu så naglarna fick lite färg... I hopp om att jag slutar bita :)

Idag fick jag även en ny diskmaskin av mina hyresvärdar :)
Pappa kom och koppla in den direkt.

Nu har vi precis ätit pizza med pappa och lilla söta Emmy.

Isabelle och Emmy ska titta på Melodifestivalen och Eric Saade ihop ikväll och de är taggade till tusen :)

Två dopkort har blivit överlämnade idag också.

Jag hann fånga alla tre sötnosar på kort innan Alexander flydde fältet innan Mello börjar :)

Nu är han tillbaka på sin trygga plats....

... Vid Datorn!

Önskar er alla en härlig lördagskväll :)
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards