Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Maria - 11 januari 2014 23:31

Nu kommer här en laddning kort där jag har använt husets tapeter som bakgrund!
Det är fortfarande dubbelkort med kuvert för 40kr /st.

Här har jag använt Isabelles fondtapet....

 


Tapeten kommer från hallen här uppe där jag nu har min pysselhörna

 


Nästa på tur är sovrumstapeten.... Spana in de gulliga fåtöljerna!

 


Denna tapeten pryder väggarna i datarummet  


Sist ut är tapeten som sitter på den höga väggen mitt i huset typ  

Ja det var det hela :)

/ Maria

Av Maria - 11 januari 2014 17:55

Det är ganska kul när man sitter och gör kort... Som då bara blir till för jag känner för det och har fått en ide'...

I huvudet har jag en tanke på vilket sorts människa, ålder osv som kortet är riktat till....
Sen när någon köper korten och säger att det är till den eller den... Då kan jag bli lite så här att.... Jaha du tänker så.... Hihi

Här kommer i varje fall eftermiddagens skörd
Alla är dubbelkort med kuvert och är till salu för 40kr/st

Lördag kväll nu då.... Kvällsmaten står i ugnen.... Undrar om det är något på dumburken ikväll
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards