Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Maria - 6 januari 2014 15:54

Kom på att jag i år ska numrera korten jag gör!
Jag skriver ju upp alla beställningar och alla kort jag säljer....
Men hur många gör jag som vi själv använder och ger bort?!?!
Ingen aning....

Så nytt för årets kort är ett litet nummer på baksidan tillsammans med min stämpel.

Kan vara kul att vid årets slut vetavad det blivit av det hela...  

Ikväll ska Isabelle och jag kör på gudstjänst i tommarps kyrka med mamma och pappa.
En massa körer som ska sjunga och det kan ju bara bli stämningsfullt.

Har börjat fundera på Isabelles konfirmation lite nu också....
Vilka bjuder man, vad ska man bjuda på, vad ska man ha på sig....?!?!?!
Många frågetecken men det är ju ett litet tag till...

Först ska hon fylla 15 om några veckor!!!!

Det är inte klokt att jag har en så stor dotter..... För jag är ju bara 25...Eller ...., nä.....

 

Nej minsann.... Tillbaka till strykberget och Spotify en stund.

Ha det bäst alla finisar
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards