Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Maria - 3 januari 2014 23:06

Dubbla kort med kuvert 30kr/st
Ser ni något ni gillar .... Hör av er bara

 


Av Maria - 3 januari 2014 22:55

Dubbla kort med kuvert 30kr/st

Av Maria - 3 januari 2014 22:43

Dubbla kort med kuvert 35kr/st

På bröllopskortet får det plats namn och datum eller vad man vill ha med

Av Maria - 3 januari 2014 22:32

Dubbla kort med kuvert 25kr/st
Samma här, hör av er om något verkar intressant

REA

Av Maria - 3 januari 2014 22:08

Nytt år... Nya kort...
Nya rear jag ut 2013 års kort som finns kvar.
Är det något ni gillar så är det bara att skriva en kommentar eller ta kontakt med mig på annat sätt.
Detta inlägget är vykorten med kuvert som nu kostar 20kr/st

 

[Bild]

Av Maria - 3 januari 2014 12:51


Skrivbordet jag ringde på passade perfekt   

Så igår kväll fick pappa rycka ut och hjälpa till att hämta och bära med Joakim...


Sen fixade jag i mitt lilla hörn hela kvällen    supernöjd.

Och igår kväll kom årets första kort beställning....ska bli kul att fixa till i min nya hörna   


Idag har jag bokat tid till en kiropraktor då jag trott att det ska gå över...men tji fick jag. Så på tisdag är det dax...skulle ringt igår så kanske kanske det funnits en tid idag men men... mitt eget fel så nu får jag stå ut några dar till....


Idag har jag i varje fall packa ner tomtarna i sina lådor.....SÅ SKÖNT   bye bye.... Men granen, ljusstakarna och gardiner får vara nån dag till då jag inte fixar det själv....


Var ute på en lite promenad i kvarteret för att se om det kändes bättre i ryggen och huvudet...skönt med luft men resten är detsamma   


Nu skulle jag helst av allt bara vilja kunna damma av och damsuga och torka golven riktigt så man kan få det lite fräscht.... men jag får se hur det går med det....

Ska börja så smått där uppe idag.....


Vad pysslar ni med en dag som denna?


Här kommer nu resultatet av det som varit barnens spel hörna sen vi flyttade upp..tills igår då det blev en plats för  #MariasVardag att fixa i....  lite lycklig är jag... hihi 

( ska köpa en matta också sen och hitta något fint att sätta på väggen ovanför skrivbordet)


 

 


Skickar även en GRATTIS hälsning här till Ulrika här på gatan som fyller 40 år idag....Grattis kramar till dej vännen...detta kort fick hon av sin familj idag, beställt av dottern Linnea   

 


Ha en underbar dag allihopa och helg med för den delen   

/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards