Alla inlägg under augusti 2013

Av Maria - 27 augusti 2013 19:06

I eftermiddag har Alexander och jag varit i Ystad och shoppat lite.
Vi ska ju snart på bröllop :)

Alexander hittade kläder till bröllopet och lite annat... Sen blev det MacDonalds och Willys.

När vi körde hem sa jag till Alexander att det var ju en mysig dag ihop...och jag tyckte att han kan ju faktiskt åka med på lördag när vi andra ska leta kläder.
Han tittade på mig med skum blick och frågade vad som varit mysigt?!?!?!?!

Jag sa, amen vi har ju hittat kläder och gått ihop här bara du och jag... Och sen en " mysig" stund på MacDonalds... ( mysig på MacDonalds kan ju diskuteras men men)....

Svaret jag får då med ett charmigt leende är : DU HITTAR ALLTID NÅTT ATT SÄGA VA!!!!!

Haha min fine son #kärlek

Nu tänker jag dyka in i min bok... Innan det blir lite tv kanske.

Ha en bra kväll
/ Maria

Av Maria - 27 augusti 2013 11:24

Har varit och hämtat mina fina armband idag.
Nu ska jag bara komma på hur jag ska kunna spänna dem själv när jag tagit på dem!
Några tips?!?!?

Av Maria - 26 augusti 2013 21:28

UTE I GOD TID.... NÅGRA JULKLAPPSETTIKETTER KLARA, TEXT PÅ BAKSIDAN...5 KR/ST


 

Av Maria - 26 augusti 2013 09:00


Beställt och levererat   

 

Av Maria - 26 augusti 2013 07:16


Jag bara älskar min fina tjej.....(men jag tror hon är säker på att det inte alltid är så)

Även om man blir tokig, galen och sliter sitt hår just nu pga alla konstiga påhitt och saker hon måste se och göra ...kvittar var det händer eller vad det kostar( tror hon ....) haha

# kärlek     # älskar     # dotter    # isabelle


   

Ny vecka....ha en härlig måndag   

Maria

Av Maria - 25 augusti 2013 20:31

Då har man första jobbeveckan avklarad.
Den gick fort.... Skönt att va igång igen, fått så många härliga kramar av våra kära boende   
Så det var inte alls så jobbigt att börja jobba igen.

Ikväll beställde vi thai mat( har aldrig ätit det innan vad jag kan minnas) men det var riktigt gott.

Sen tog Alexander   och jag en lite kvällrunda innan dusch och fix inför skola imorgon.

Själv ligger jag på soffan och tittar på Diggilo på tv:n.

Ha en skön söndag kväll
/ Maria

Av Maria - 24 augusti 2013 21:03

Av Maria - 24 augusti 2013 08:15

Vaknade vid halv sju av att något låg och tuta....

Trodde först att jag försovit mig....men jobbar ju kväll idag   

Gick en runda och kollade, hittade den trådlösa telefonen i köket....det var det som ville bli laddad!!!!


Försökte somna om igen men en ny kortidé ploppade upp i huvudet...så varsågoda, här kommer dagens ( hittills nya kort) 30 kr/st


 


Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards