Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Maria - 5 augusti 2013 20:07

Då har vi varit iväg på vår semestertripp i Ullared   

   

Standard är fika på Hallandsåsen innan vi är framme   

Då är man fit for fight när man kommer upp

 

Bilden tagen efter stängning...därför så folktomt  

Det blev som väntat en hel del shopping....och det e ju meningen när man åker dit   

Det var ganska komiskt för när vi skulle gå till restaurangen inne på Gekås springer jag på min arbetskamrat Gun   ...komiskt var det kanske inte ....men att vi sprang på varandra bland alla andra...utan att veta att den andra var där

     

Utmattade efter shopping

 

Mina   :an på väg för kvällsmat.


Dag 2 började vi med god frukost som vi bokade på campingen

   

Söndagen var vi en sväng inne på Gekås först sen blev det alla affärerna runt om....

   

Sen var barnen nöjda och vi körde hem dem till stugan där de inspekterade sina inköp.

   

Joakim och jag gick upp igen och kollade i några affärer utanför, sen blev det en runda in igen.....haha  

 

Idag var det frukost och utpackning och städningen som gällde innan kl 11....vi var klara halv tio och körde...och allt gick in med lite omstuvning i bilen

       

På vägen hem stannade vi i Halmstad och tittade på en dinosarieutställning...lite kultur fick vi ju ha in på resan

     

Vi var hemma vid halv fyra och det var så skönt   ...då var man ganska trött.

Min skörd kommer här

   

Sen var det ju 3 till som hade saker med hem haha...


Nu ska jag stuva undan det sista...sen blir det nog slappt   

Ha det gott i värmen

/Maria


Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards