Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Maria - 1 augusti 2013 21:38


Finns det inte ett tv-program som heter så?????   Eller jag e ute och cyklar?!?!


Jag tyckte i varje fall att det var en bra överskrift hihi....

Eftersom jag nu gjort slut på alla mina kort men pysselsuget fanns kvar i fingrarna så fick jag fixa något annat   


Jag skulle laga mina jeans....sliter alltid upp dem med mina tjocka lår!!!!!

Jag hittade ett par gamla jeans som jag målat med....perfekt att sy lappar i de andra. 

Gick ganska lätt ändå....

Men kom då på att jag kunde ju göra ett par shorts av de gamla uppslitna....så på med lappar och så var det klart....men inte riktigt färdigt än.....

Fram med pysselbanden och på med ett fint spetsband längst ner....

Här kommer resultatat....Vad tycks????   

 

   

Ha en härlig kväll

Maria



Av Maria - 1 augusti 2013 12:25

Kunde inte låta bli.... Men nu är korten slut och sakerna undanstoppade för denna gång!!!
Här kommer dagens skörd... 20kr/st
Ha en härlig torsdag, jag får väl se till och bruka allvar med något nu ?
/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards