Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Maria - 14 augusti 2013 22:40

Igår blev det en heldag i Malmö....

Vi startade rundan på 

 

Alexander behövde en ny cykel, hjälm och tillbehör...så det handlades....  

och lite färdkost till barnen 


 

Sen tog vi en sväng in om på   


Där jag skulle handla dessa fina plastpåsar som mamma hittat där innan....perfekt storlek till mina kort....men de fanns inte!!!!



Det var enda anledningen till att vi stannade till ....istället kom vi hem med   

Den svarta hyllan med 4 fack...perfekt till hårfön och andra apparater...

 

Isabelle fick denna hylla till sina manicker...även denna

 

Spegel till hennes rum

Vi körde vidare till Utsikten tror jag det  heter?!?!

 

Var tror ni vi hamnade efter det????

 

På Emporia....

Alexander fick en ny 

 

och alla i familjen ( utom jag) köpte nya skor bla....lite annat smått och blandat handlades också.


Själv var det Panduro jag var på jakt efter...lite nya kort och ett speciellt papper till ett speciellt kort...del 1 av det är klart och del 2 ska fixas...när tiden vill. Kommer foto när det är klart och överlämnat.


Idag har jag äntligen städat klart i förrådet där uppe, handlat hem mat till den tomma frysen och dagen har bara försvunnit.


Alexander har tagit premiär turen på nya cykeln idag....  

Ikväll ska vi försöka komma i säng innan midnatt för imorgon kommer en kompis till Alexander kvart i sju på morgonen...så då får vi vara uppe   


Ha en skön morgondag 

Sov gott

Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards