Alla inlägg den 30 januari 2016

Av Maria - 30 januari 2016 08:18

Det blir visst mest såna här... Hänt i veckan just nu... Tiden räcket inte till...

I måndags fick jag reda på att jag fick lägenheten :) så det 1 mars blir man Simrishamns bo ... Nästan på samma ställe som man bodde sitt första år i livet <3.

Jag har även skaffat gymkort....
Och ska försöka komma igång igen... Lite efter lite... Vill ju inte dra på mig en massa skador nu så jag ska bara göra sånt som känns bra i början.

Igår blev min älskade dotter Isabelle 17 år <3.... Tänk att jag haft denna underbara människa i mitt liv i 17 år.... Jag känner mig så välsignad <3. Du livar upp din omgivning och jag älskar dig så mycket <3. Jag hoppas du får en kul fest ikväll.

Igår kväll firade vi Hille på jobbet som är årets första 50-åring i år på vår avdelning <3. Vi överraskande med lite kalas på Bengtssons loge.
Grattis igen Hille <3... Du är en väldigt fin och omtänksam person som jag är glad att jag fått lära känna.

Idag blir fix... Handla hem mat till nästa vecka, Städa hemmet fast man inte är så sugen ( vill hellre packa och komma till lägenheten nu), köpa lite presenter mm. Sen blir det jobb ikväll med just Hille :).

Ni får ha en skön helg <3.
Kram på er alla
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards