Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Maria - 5 januari 2016 18:38

Igår blev jag väckt kvart i åtta av telefonen
( brukar inte kunna sova så länge)... Men det var goda nyheter :)
Nästa vecka får jag troligen en ny luftluftsak installerad. Gissa om det ska bli skönt, denna har varit kass sen mitten av november. Vi eldar dagarna långa för att ha det skönt.

Igår röjde jag undan julen helt, gardiner, ljusstakarna och stjärnorna ( tomtarna bädda jag ner förra veckan :).

Det är sååååå skönt att damma ut julen helt och göra fint.
Längtar efter våren nu ju...

Isabelle och jag körde till Dollarstore på em och sen in till stan där jag tog nya hål i öronen... Fick presentkort i julklapp :).

Efter kvällsmaten satte vi oss och spelade monopol (tyvärr junior) måste köpa det riktiga.

Jag bara älskar när vi sitter tillsammans och spelar spel, lyssnar på musik och bara pratar om allting <3.

Igår kom vi in på allt mellan himmel och jord. Conny berättade att han flyttat hem om till sin mamma ( då för många år sen såklart)... Men de klarade bara en vecka ihop innan de blev knäppa på varandra typ.
Ja sa att det hade jag inte haft några problem med alls att bo med mamma och pappa igen <3 och Isabelle sa direkt att hon trivdes så bra hos mormor och morfar att hon kunde lätt bo där en vecka.

Det kändes så skönt att höra men jag visste ju redan att hon tycker om att vara där.

Vi hade en sååååååå mysig kväll

Idag åkte vi till Ystad lite i sju...För jag hade röntgentid på knäet tjugo i åtta.

Och den där våren jag vill ha verkar ju inte komma riktigt än då snön yr ner idag.....
Jag som inte gillar snö så värst mycket......
Men där är ju inte så mycket att göra åt det tyvärr.

Idag har vi bara tagit det lugnt och fixat lite mer här hemma.

Jag behövde verkligen de här två lediga dagarna.

Ni får ha det så bra.
Ta hand om er och kör försiktigt i trafiken nu när snön yr rundor....

Kramar åt er alla
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards