Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Maria - 7 januari 2016 20:42

Idag den 7 januari....fast 2015... Var dagen då mitt liv vändes tillbaka in på rätt spår igen....  

 

Man kan kanske tycka att en dusch inte är hela världen men för mig just då var det en stor sak att genomföra... 


Efter duschen kom läkaren och berättade goda nyheter som jag inte trodde på....  men de visade sig vara sanna...

 

Det enda jag kan komma ihåg från den turen är att jag åkte rullstol ner till entrén.....  Tror jag i varje fall.....


Ja detta var en bra dag men ändå oroligt för hur man skulle klara sig.....

Men stöttning och hjälp har jag haft hela tiden från många olika håll....     

Lilla söta Ronja   


Ja som ni förstår läser jag alla gamla inlägg och alla fina kommentarer till dem.... 


Men idag den 7 januari 2016 har jag jobbat...

Mina fina arbetskamrater lät mig köra hem halv tre pga vädret....Det var skönt för det var ganska stimmigt på vägen redan då.


Och så hann jag få skottat fram till kaninerna igen, gången till veden och gårdsplanen innan det blev mörkt. Så skönt.


Sen ikväll ringde mina goa arbetskamrater igen....  

De hade löst så jag inte behöver köra ner imorgon och jobba.....känns jätteskönt med tanke på vad vädret lovar   och jag slipper lämna barnen ensamma.

Tack Lotta, Jasmine och Madde   nästa gång jobbar jag....


Nu ska jag fortsätta mäta upp böcker här.


Ha en skön kväll och håll er inne   

Maria 


Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards