Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Maria - 6 januari 2016 22:45

Jag vill inte ha nån snö!!!!

Jag säger som min gudson William när det är något han inte tycker om....
JAG ÄLSKAR INTE SNÖ!!!!

Bilden man möttes av imorse när man öppnade dörren var inte kul.... Vitt vitt och åter vitt.

Jag äger bara en kvast....med ett halvt skaft!!!!
Men sen hittade jag en hel kvast i garaget och efter lite mer sökning hittade jag min bästa vän nere hos kaninerna... En riktigt stor snöskopa, ni vet en sån man knuffar framför sig.

Så efter två timmar hade jag fått gårdsplanen hyfsat ren.
Då kom pappa och hjälpte mig med uppfarten, sen dök även lillebror Mikael upp och hjälpte till. Även en fin gång till veden på släpet blev det.
Då när vi är klarar kommer en granne lite längre bort ifrån med sin traktor.... Frågar om vi vill ha hjälp (lite sent kanske) Men har fixar till en större ren yta på gårdsplanen åt mig :) Så nu kan man vända runt oxå.



Som ni ser på sista bilden så tyckte inte mitt ärr riktigt om kylan.....

I em blev det upp det mamma och pappa på lite tacos, barnen stannade där och pappa körde mig till jobbet :)
De är så snälla mina fina föräldrar <3.

Nu är vi hemma igen och brasan är laddad till barnen imorgon då jag jobbar hela dagen.

Så nu blir det sängen här så man orkar få upp denna slitna kropp imorgon och kanske få skotta sig till bilen igen... Ställde den nere på min uppfart så jag lättare kan ta mig ut.

Godnatt på er alla och sov gott
Var rädda om er
Kramisar Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards